Promenaden som helar


Varit ute på min morgonpromenad. Såååå skönt!


Godmorgon bloggisar! Jaha, jag sitter här svettig som en gammal raggarbil. Har vart ute och gått nästan 5 km, gjort plankan och mina utfall. Ärslet värker och bålen känns svag och utmattad men SHIT vilken skön känsla. Hurrraaa! Nu puttrar kaffet, äggen kokar och känslan är SKÖN. Jag rensade hjärnan på mycket skit nu när jag var ute och gick. Snacka om att det samlas på hög, därför är promenaderna oxå jäkligt bra för mig. Jag sorterar och rensar, jag klurar färdigt och jag kommer till beslut. Vilken helande process egentligen. Nu har jag även ändrat rutt vilket känns fantastiskt skönt. Se lite annat.

Idag är jag fortsatt hemma med min lilla Milo plutt. Febern är kvar om än inte hög så ändå kvar. Jag har med mig jobb här hemma som jag kan pyssla med mellan varven och det är rätt så skönt, då slipper man känna den där stressen man lätt gör annars. Är nervös fortfarande då vi inte hört nåt än.... GAAAH! Hör av er nudå så vi får veta hur det blir med allt!! Ni håller väl tummarna....

Nu ska jag sätta mig för att äta lite frukost, sen tar jag mig en snabbdusch. Ni vet en sån där mammadusch. Tvätt, tvätt, skrubb, skrubb... 1,5 minut...klar!


Kommentarer
Postat av: Fru P

YOU GO GIRL!!!!

2011-06-22 @ 08:57:48
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback