Morgonpromme = CHECK




Morgonpromenaden avklarad för denna dag. Har ju känt mig krasslig
av och till under en period nu men nu sket jag i det och gav mig ut.
Snacka om att det var skönt!


Godmorgon PUPPOR! Det är måndag och skitdagen på veckan är återigen här. Den dagen som man liksom egentligen skulle kunna vara utan. Idag ska jag säga att det faktiskt är en lite bättre måndag. Det är planeringsdag på dagis och Milo är äntligen frisk så vi har en mysdag han och jag idag. Får se vad vi hittar på, har några ärenden som jag måste uträtta men sen är vi lediga för dagen.  Han har ju vart borta från dagis i snart 2 veckor vår lilla skatt så jag tror att det kommer vara en som är både glad och ledsen imorgon när han ska lämnas där igen. Han har säkert längtat men sen kommer dom ju alltid av sig lite när dom varit hemma under en period.

Jaha, idag börjar jag stenhårt med LCHF (igen). Men nu är jag bestämd och alla festligheter är nu avklarade. Det har vart lite svårt att hålla sig i skinnet ett tag och det beror ju till största delen på att man gett sig in i fuskandet. Då vaknar ju det förbannade suget till liv. Men fr o m idag nu så ska jag trumma på precis som vanligt. Finns inget att skylla på nu utan nu är det fan hårdkörning. Det är juli snart sen är det bara augusti kvar?!?!?!?!  Hur kunde tiden gå så fort? Well well... jag är i stl 29 i jeans (från att ha haft 32) så 3 storlekar hittills. Nu är det bara 1 stl kvar, det är den biten som är svårast. Men skam den som ger sig. Nu KÖÖÖÖÖÖÖR vi! Öka farta sista kvarta!

Hoppas ni alla haft en fin helg. Det har vi haft, lite bilder på den återkommer jag med sen.

Ha en fin vecka nu alla bloggisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wow storlek 29! Fan vad najs! Bra jobbat!

2011-06-13 @ 13:30:00
Postat av: Malin

Heja heja!! Bra jobbat tjejen!! Jag är med började köra igen förra veckan men jag syndade med två glassar, det var ju så himla varmt så min kropp skrek att den behövde glass för att överleva =) Jaja nu är det nya tag igen!! Kram

2011-06-13 @ 14:32:07
Postat av: Marie

HEJA HEJA!!!! tror helt klart att du grejar det ända fram, om inte så har du kämpat och varit såååå duktig. Mycket impad av din kämparglädje=)

2011-06-13 @ 17:46:33
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback