Milobebis


Vår lilla gosse nu precis innan han fick sin supp och somnade.
En virusprick på kinden och hängiga tårfyllda ögon. Lilla ♥:at!


Precis innan han somnade, innan välling och supp så såg man visst ut såhär. Usch vad man inte tycker om när ens ungar är sjuka. Jag har alltid hatat det så himla mycket och antar att alla mammor känner likadant. Man vill ta bort det onda och bli sjuk själv istället känns det som. Han verkar inte ha ont nånstans men de senaste gångerna har han haft öroninflammation i alla fall. Jag minns när jag var liten och hade öroninflammation så hade man ju så ont så man ville svimma nästan.

Nu drömmer han där inne. Säger "Neeej".... jag minns att jag oxå drömde mycket när jag var sjuk som liten. Oftast mardrömmar minns jag. Det hände att jag gick i sömnen oxå. En sen kväll satt mamma och pappa och kollade på TV och jag for ut i köket. Jag hade lagt mig sen länge men kom uppfarandes. Började rota i alla kökslådor så det bara small om det. Röjde verklligen runt så det for grejer i hela köket.

"Men vad göööör du?" kom mamma in och sa.
"Mäh, fattar du inte eller? Jag letar ju efter tiiiiiiiden ju!" hade jag bara gapat.

Ooooookeeeeej, alvedon nån? Så är det när febern snackar. Nu hör jag inget mer därinne. Husbandet var in och tog av honom t-shirten. Han svettas ut febern nu. Lilla lilla hjärtegryntroll ♥, bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Stackars liten :-( Det gör verkligen ONT i en när dom små är sjuka! Charlie fick ju örominflammation i onsdags, och jag får nästan ångest när jag tänker på hur ont han måste ha haft innan trumhinnan sprack och varet rann ut :-( Hoppas att din lilla prins också kryar på sig snabbt!



KRAM

2011-06-05 @ 21:00:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback