Milo´s still sick


Lite typiskt är det att vår lilla Milobebis är sjuk nu när det är så himla fint väder. Det var ju nu vi skulle njuta av ledighet med poolbad, picknick och massa spring i gröngräset. Men förkylningen ville annat...


Jaha, det är måndag och ledig dag. Har ingen måndagsångest men känner att det på nåt sätt är måndag ändå. Den jäkla dagen har borrat sig in i själen ordentligt vad det verkar.

Milo mår oförändrat och idag har vi tid hos doktorn kl 14. Jag tror att det är de gamla vanliga.... öroninflammation och halsfluss. Han klagar inte över att han har ont men å andra sidan så har han sällan ont fast han har dessa åkommor. :( Det enda sättet jag märker på honom är att när han hostar så får han kväljningar, det brukar han alltid få när han har halsfluss vår guldklimp. Jävla skit skit skit att dom ska behöva vara sjuka. :(

Vi ville ju vara lediga tillsammans hela familjen och stornjuta av vädret som bjuds. Är det inte lite typiskt då att nån blir sjuk? Va? Jag som precis hann att säga att nu var det ett tag sen han var dålig. SKITÄRSLE, ska aldrig säga så mer. Googlat lite på det där med feber och utomhusvistelse. Fan man har 3 ungar och kommer ändå inte ihåg. Jag har för mig att det är lite si och så med det när det är soligt och varmt. Men nu när jag googlat på det så är det ju OK förusatt att man håller dom borta från solen. Så i eftermiddag ska vi bege oss ut en stund har vi bestämt. Kan ju faktiskt vara ganska så skönt att vara ute och "lufta" lite. Här hemma känns det som en bakteriehärd så jag har bäddat rent, vädrat som en tok och dammat så man får bort den där sjukdomskänslan.

Sniff sniff.... nu börjar det lukta grill. Husbandet grillar på "ballen" så vi ska avnjuta lite fläskytterfilé med en god sallad och vitlökssås. MUMMA! Vi firar Sveriges nationaldag på det sättet....

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att Milo kryar på sig snabbt! Aldrig roligt när de är sjuka de små!

Kram

2011-06-06 @ 14:20:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Stackarn som är sjuk igen!

Det är jobbigt att vara sjuk och det måste vara ännu värre i värmen (som jag förövrigt ÄLSKAR!).



Hoppas ni får en tid hos farbror doktorn snart!



Kram

2011-06-08 @ 08:37:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback