Män som bakar!


Vad gillar ni män som bakar? Är det fjolligt
eller är det rent av sexigt som en av mina
läsare skrev bland kommetnarerna?

Ja, en av läsarna här tyckte det kunde vara väldigt sexigt med män som bakar. Jag håller nog med, men med en knivskarp skillnad på män som bakar OCH män som bakar. Låt mig förklara.

Alltså, en vanlig bagare på ett bageri som bakar bröd är liksom inte klassat som sexigt känner jag utan det är mer den där hemma mannen som bakar som är sexig. En bagare är ju liksom en bagare till yrket. Man står ju liksom inte där och dregglar och ba: "Komsi komsi till mami" när han slänger in en limpa i ugnen med bagarmössan på sne. Nej... så funkar det ju inte. Utan det är de där lite exotiska med en man som står och bakar i ens eget kök. Med vanliga kläder, lite mjölig på de grova underarmarna slänger han sig bland degbunkarna, lägger de små bakformarna till rätta och fyller med söt smet. Hummar kanske på en liten låt medan han diskar undan degbunken. Huset fylls av härlig doft av nybakt...

Ämen jag svimmar nog nu! DET...mina vänner, DET är sexigt! Det blir ju ligga direkt.... ;) Hehehe!

Harkel *host host*...någon som kallar sig för husbandet som känner sig träffad här på bloggen!?

Kommentarer
Postat av: Madde K

Haha, det är just det jag menar. Ingen bagare utan den mannen du beskrev i köket...mumma säger jag bara :-) .

2011-06-14 @ 13:33:17
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-14 @ 15:22:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag måste ju säga en sak dårå!! OM min sambo skulle DISKA efter sig så skulle balkongen bli het!!

Men i dagsläget så VET jag att när han är klar med vad han än har gjort så ser köket ut som en krigszon och JAG står i disken, efter att ha lagt barn, matat och promenerat med hunden, sanerat mig sjäv och snubblande söker mig ut i köket för att BARA kolla så flaskorna är rena inför morgonen...



Så det där med bakande karlar...nej tack! Men gärna en som diskar och hummar

2011-06-14 @ 22:23:42
URL: http://mayazthomsson.wordpress.com
Postat av: Angelica

Bakningen blir het, inte nån j*vla balkong....haha

2011-06-14 @ 22:24:33
URL: http://mayazthomsson.wordpress.com
Postat av: jama

Lite Per Morberg liksom ;) "Slafs slafs slafs" - fast jag gillar honom.



Men förstår preciiiiiiiiiis vad du är ute efter. Snygga underarmar ska det vara ;) Lite mjöl på dem. Hehe.



KRAMEN

2011-06-14 @ 22:57:40
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback