Härliga sommarkväll


Efter vår härliga lunch på "ballen" tog vi igen oss i solen en stund.
Milo sov och vi svettades.


Därefter var vi först på loppis och sen ner till våra vänner för att ha
en riktigt mysig eftemiddag/kväll. Här har ni Magnus (barnens pappa)
och Kattis och Beijne!


Pizzadax i solen. Själv åt jag kycklingsallad, en som var väldigt god.
Misto Uno heter stället ifall ni vill testa.


Jag och Helena myser i solen. Underbar kväll....




Jag var GRYM på att blåsa bubblor. När en annan var liten fick man ju
blåsa hemmagjorda bubblor med diskmedel och vatten. Inte alls såhär
bra som det blir på sån färdig som man köper. Observera Thedde i
Milos vagn. :) Håller för 60 kg sa han och satte sig.


Godmorgon tisdag. Första dagen för jobb på några dagar. Vi var ju till doktorn igår, det var varken halsfluss eller öroninflammation. Virus sa doktorn. Har han fortfarande feber på onsdag så ska vi tillbaka. Han har feber än så det blir kanske ett besök där imrgon. Dock så känns det som febern blir lindrigare och att han blir bättre så vi får se, håll tummarna! Husbandet stannar hemma med Milo idag. Jag har så sjukt mycket att göra nu efter ledigheten så jag måste jobba jag. Ska snart åka faktiskt.... tidiga morgnar.

Vi hade en LOVELY dag igår. Först ett besök på en loppis där Milos farmor stod. Sen hem till Kattis och Beijne som var hos grannarna Sarah och Johan som oxå är våra vänner. Det blev en underbar eftemiddag/kväll utomhus i trädgården. Ungarna lajja och vi vuxna hängde, åt och bara mös. Jag tog en promenad hem med en sovande Milo kl. 9 igår kväll. Gick i linne och kjol och tyckte det var varmt.

Sommaren är häääär hörrni! Nu ska jag åka och jobba. Njut av vädret fast ni jobbar.... gå ut en stund om du kan och bara andas in sommaren. Det ska jag göra.

Kram på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback