Foo´s och oflyt!


Ikväll spelar underbara Foo Fighters på stadion i Stockholm. Hade alla planer gått i lås så hade vi kunnat vara där jag och husbandet men det ville sig inte riktigt. Hela vår byhåla ska dit tror jag...

Foo Fighters är en av husbandets favvoband, faktiskt mina med. Sångaren har varit trummis i Nirvana och har en otrolig passion för musik, det märker man så tydligt. Jag såg intervjun på Skavlan när han var där och han verkar vara en urmysig snubbe.

Vi skulle eventuellt åkt men vi fick dra oss ur. Milo sjuk och lite annat som gör att vi inte kunde. Men, istället hae jag tänkt att vi skulle lägga Milo ikväll, duka upp fin middag, lite vin och låta Foo Fighters sjunga för oss i högtalarna här hemma tills att husbandet säger att:

"Jag har ju fotbollsmatch ikväll!"


Njöööööööööö..... ni vet när hela den där känslan man byggt upp bara TVÄRDÖR! Smack in i kakelväggen med den liksom. Vadå jävla vinmiddag? Hmmm, till råga på allt skulle jag åka och handla lite nyss, vällingen är slut och så behöver jag vaniljpulver då jag håller på att fylla upp lite LCHF gottis här hemma. Sätter oss i bilen, Milo är tvärpigg. Njöööö så somnar han. Bara vända bilen och åka hem. Upp för trappan hemma så vaknar han och vägrar somna om. Han har sovit 5 minuter. Ok, han sov länge men han brukar inte bli så skoj när han bara sover 5 minuter.

Ooookeeeeej, så vad gör jag nudå? Jag tror att jag sätter igång och raggar hit nån tjejkompis. Vill hon ha en vinmiddag på min balkong tro? Vi får se....

Kommentarer
Postat av: Madde K

Visst känns det lite platt fall liksom när man planerar in mys och så kommer en så kommentar..den kan vara ganska så vanlig här hemma tyvärr.

Men du hittar säkert någon som vill vina med dig ikväll. kramen

2011-06-22 @ 15:28:07
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback