Sommar när det är som bäst!


Elliot med kompis Elin och så Milo i plurret i Fjärdhundrabadet.


Ur väääägen nu kommmeeeer jaaaaaaaaaaaaaa.....



Milo med nyaste bilen! Chip från filmen bilar. Den lär inte lämna handen.

 
Värma sig lite.....


Mamman kunde sola en liten yttepytte stund. Ni som är mammor vet vad
jag pratar om...


Senare igår for vi iväg på lite cruiging i Västerås. En utav världens största
powermeet´s förstår ni. Folk från hela världen kommer och visar upp sina
fina åk. Jag är lite faschinerad av sånt här, kan ju bero på att jag är helt
såld på rockabilly och pinuppor. Milo ligger på farsans rygg och kikar stor-
ögt på alla åk!



Stora barnen satt FRONT ROW!





Dagen till ära körde vi döskalle tröjan minsann!


Look at the eyes......




Motivlackat.


En helmysig dag och kväll!

Godmorgon vänner! Idag jobbar jag bara ett par timmar sen ger vi oss iväg ut på stranden. Husbandet överraskade med att ha semester redan IDAG, wieeeee! Glad jag blir. Det blev inget dagis för Milobebis så vi ringde och önskade alla fröknar härlig semester och tjuvstartade dagissemestern oxå. Nu är det 5 veckor utan dagis för Milobebis. Det kommer nog vara lite både och eftersom han trivs så himla bra där. Men nu ska vi bara rå om varann och sova länge på morgnarna, ellerhur Milo? ;)

Vi hade en jättemysig dag igår. Jag packade kylbagen full med mackor, melon, jordgubbar, bullar, kakor och dryck och så gav vi oss ut till Fjärdhundrabadet. Elliot hade med sig kompis Elin. Vi badade, fikade och så lekte vi. Efter det hem, duscha och fixa sig lite för att åka vidare till powermeet. WOOOOW, Milo var så IMPAD. Raggarbilar satt han och sa stup i kvarten. Sen slocknade han plötsligt i sin vagn, han var helt slut efter gårdagens alla upplevelser.

Vi ska börja packa inför måndagens färd till norrland här i helgen. Det är ju ett jäkla roddande... skulle ju behöva tvätta lite innan oxå! Jag ska oxå hinna med en tjejträff med alla barnen på lördag... Maria har fyllt år och bjuder på fika! På kvällen är det träff med kompis Susanne nerifrån Sverige som är på besök och vi ska äta ihop några stycken på kvällen. Fullt skägg och precis som det ska vara på sommaren. Njuta för fullt är melodin.

Nu jobbe, hörs igen hörrni...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback