Foglossning?


Den här bilden är tagen från vårt område där vi ska bo. Såhär nära badet
bor vi. Det är alltså ett bad med 3 olika stora pooler. En jättepool typ
badhus size, en mellan pool och så den där lilla som jag och Milo badade
i häromdagen. Sen är det grönområde med lekpark, en liten kiosk med
både mat och gottis och så 2 stora omklädningsrum. Efter husbils sem-
estern går vi ALL IN på att flytta! :)

Godmorgon vänner! Idag är det tisdag. Igår var jag verkligen ute på 2 promenader. En på kvällen oxå, det kändes igår kväll kan jag meddela er. AJ mina fogar. Ja, det är ju så, jag får fortfarande ont i mina fogar efter jag fick Milobebis. Antar att det är nåt som kommer att ta väldigt lång tid att bli kvitt, han är ju liksom 2,5 år nu =( Så är det att skjuta ut en unge på 5 kilo ur muffen. =) Men det man undrar är om det fortfarande är en foglossning? Då kommer jag väl krackelera lagom till min 50 årsdag. Det vore ju inte så kul!?

Jaha, det är tisdag och Thedde har landat nice and safe i Pragh. Är så glad för hans skull och tror att dom kommer ha så himla himla kul på sitt innebandyläger. Det är sånt här han kommer minnas från sin barndom tänker jag mig, sånt som han kommer berätta för sina barn och barnbarn kanske? Vi har en speciell sida på fejjan vi föräldrar som vi kan följa våra kids på, sånt gillas! Själv så kommer jag så smått att börja packa för vår husbilssemester som startar på måndag nästa vecka. Vi kommer att vänta på Thedde så att han landar på Arlanda, plocka med honom i farten och så drar vi uppåt. Han kommer ha några hektiska veckor den globetrottern. Norrland here we come. Nu ska sverige ses från andra hållet oxå, har ju inte varit uppåt på så många år.... jag som har mina rötter i norrland kommer väl börja mad att både jojka och gå klädd som en same. Man vet aldrig så noga med mig. 


Kommentarer
Postat av: Madde K

Shit vad nära, men gud så skönt. Det kommer nästan att bli som att ha en pool på tomten men inte behöver sköta om den..lyx ;)

Då kanske vi ses där någon dag, det är nämligen där vi hänger på sommaren :)



Kram

2011-07-05 @ 09:48:43
Postat av: Cissi

Vad kul att huset blev erat :)

Hoppas ni kommer att trivas!



kram

2011-07-05 @ 14:46:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback