Helgen i bilder!


I lördags var vi som sagt barnlediga och jag bjöd upp Helena och Kattis
på lite balkongmys. Här med en härlig "dagens", är det lite 80 kanske?
Husbandet med kompis Tobbe fick oxå vara med på ett hörn. ;)


En GT till Helena.


Sen satte det igång igen..... hysterin med dessa bilder! :)))





Snygga va? :)


Helena hade med sig denna underbara tårta igen! Jubileumstårta från
Fabian Flink. Alltså det går knappt att med ord beskriva hur god den
här är. Allra längst ner på botten är det chokladcreme, i mitten en
passionsfrukt parfait, chokladcreme igen och så en ljus chokladmousse
längt upp. Mörk choklad och äkta 24 karatsguld högst upp. MUMMA!!


Sen var vi igång igen! :)








Suddig galen bild på Beijne och Husbandet. Whoop whoop!
Vi hade en jätteerolig kväll, jag skrattade så knipmuskulaturen fick
jobba hårt många gånger. MY GOD vilken galen kväll! Det är så kul
när det bli lyckat såhär.



Godmorgon vänner, det är måndag. Wieeee..... SNARK! Idag åker i alla fall Thedde en vecka till vackra Prag. Han ska på innebandyläger i en veckas tid. Hans pappa är med då han är ledare så det känns faktiskt riktigt tryggt och skönt. Dock så är det ju bedrövligt att skicka upp sin unge i luften när man är flygrädd. Muppigt va? Jag är inte ens med på resan men är rädd för att han ska flyga. Ja jävlar, jag måste nog göra nåt åt den här hysteriska rädslan tror jag. Fan jag kommer ju inte hinna se nånting av världen på detta sätt. Hmmm...

Annars så väntar idag:


JOBB
SISTA PACKNING ÅT THEDDE
IVÄGSKICKNING AV THEDDE
VISNING AV LÄGENHET

Det är ett par som har första tjing på lyan, det är många som frågat och visat intresse för denna underbara lägenhet. Jag förstår dom, den är verkligen jättefin. Dock så är den rätt sliten på sina håll. Skulle det göras lite renoveringar på toaletter och på kök så skulle detta vara en TOP OF THE LINE lya. Idag betalar vi dock.... HÅLL I ER NU: närmare 15 000 kr för den här i månaden (inklusive el). Man betalar även extra för att få ha tvättmaskin inne i lägenehten (vi har dock inte haft nån). It´s not worth it, det finns så mycket annat härligt att göra här i livet än att betala på ett boende. Skulle den dessutom bli renoverad törs jag inte ens tänka på vad det skulle kosta att hyra den. Men som sagt... nu drar vi ut på landet, till lugnet, till släkten och betalar nästan halva denna hyran där ute. Piiiiiuuuh....

Nu jobb... hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härliga bilder! Ni ser så städade och fina ut på de övre bilderna för att sen spåra ur! Precis som det ska va!



Läste att du har ett gäng tatueringar, vill du visa dom på bild?



Kram på dig!

2011-07-04 @ 11:58:34
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Veronica:



Ja, jag har gjort ett inlägg om mina tatueringar, försökte hitta de men minns inte riktigt vilken månad det var. Tror det var juni eller maj... där har jag tagit bild på alla.



KRAM

2011-07-04 @ 13:05:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Underbara bilder :-) Och jag ÄLSKAR din kompis korthåriga skittuffa frilla!!!



Kramis!

2011-07-04 @ 14:05:04
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja men visst har hon fint hår!? Hon passar så sjukt bra i det oxå!! :) KRAM

2011-07-05 @ 08:28:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

F-n vad kul :)

2011-07-05 @ 14:49:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback