Husbilssemestern har startat!


Här står vi nu med vår husbil. Visst är den fiiiiin? Tack kära svärisar
för att vi alltid får låna. Det är så kalas förstår ni!


Tittuuuuut, i´m the countrystar truckdriver woman! :)


Här sitter vi nu vi glasögonormar vid en varsin dator. Milo leker med
bilarna på golvet och Elliot är kvar och badar.


Halllååååå! Jaha, då var vi iväg då. Resan börjar på Fyrishovsbadet. Jag har köpt ny baddräkt och allt förstår ni, REA.... en sån utan axelband och nån knytning mellan brösten. Jag tror att det är tänkt att man ska vara sexig i den medan jag försöker hitta nåt som känns lite mer rätt i ett badhus. Ja för ni vet ju att vi ska besöka alla dessa badpalats och äventyrsbad nu. Pulltvättarnas mecka skulle man kunna säga eller fotguckans imperium. *SPYYYR*.... men men, jag ska inte tråka er med nu.

Idag var det dock så att jag tog husbilen och stack till affären jag medan Elliot, Milo och Husis badade. Rattade mig fram med GPS:en i telefonen och körde ändå fel 3 ggr, SNARK!! Jag kände mig som en amerikansk countrysångerska med fransskjorta och cowboyhatt som rattade det här stora åket. HOOONK HOOONK...ja det känns som man vill ha värsta tutan och dra i liksom. Det känns som att folk tittar lite faktiskt. Idag när jag rattade upp på ICA Kvantums parkering här så tittade folk. Är det konstigt undrar jag? Det kan bero på att det finns så många kvinnor som inte vågar. Som låter mannen sköta det där med körandet liksom. Men jag tycker det är skitkul jag. Det är jag och Dolly Parton liksom. "Working 9 to 5.... "

Jaha, snart brassar vi igång köket här. Det blir chicken fajitas och sen blir det nog en yatzy, ska man åka husbil så måste man liksom spela yatzy. Likadana träningsoveraller har vi inte ännu men det kommer säkert det med snart. Sen kikar vi nog TV och äter lite godis tills Thedde kommer förbi här inatt nångång. Hans pappa tar vägen förbi Uppsala från Arlanda så det inte blir en omväg för oss (lika långt hem via U-sala för honom ungefär). Då fortsätter färden i några timmar i nattimmarna. Nästa stopp är Ö-vik, Foppaland ni vet?! Där ska vi bo kvar en natt och gå på Paradisbadet. På med baddräkten.... och vet ni? Den berömda fi**hårslappen satt kvar i den. ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mys :-) Det är nåt visst med campingliv ändå! Egentligen är jag alldeles för bekväm för sånt, men myset väger upp det hela :-)



Kram!

2011-07-11 @ 22:36:53
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback