Tjejmiddagen i bilder


Vi började eftermiddagen med en fika hos bästaste Kattis. Milo ville
som vanligt testa mina glajjar! COOL!


På kvällen var det dags att möta upp tjejerna för lite middag på All In
här i byn. Det visade sig bli en jättetrevlig kväll.


Solen gassade verkligen och när klockan var nästan 8 på kvällen så
brände det på så pass att man inte orkade sitta i solen.


:)


Skål fina Kattis!


Sällan jag och Helena går loss på 170 bilder på oss sittade såhär. Det
börjar som vanligt, för att sedan spåra ur fullständigt!


Det här är "När det ser ut som vi har skitkul" posen.


Sen blev det "Handen i ansiktet" posen.


Den posen var så kul så den forsatte vi med.


Å igen....


Då blev vi kissnödiga och så bara fortsatte jag inne på muggen oxå!
Snark för mig..... :)


Senare kom en ung kille till vårt bord och fråga vad vi ville dricka.
Skumpa sa jag och skumpa vi fick! Snäll kille, väluppfostrad måste
jag säga! :)


På väg hem sen såg jag dessa 2 ungdomar :) klättra upp för vår
stora vattenskulptur vi har mitt på torget. Livrädd fotade jag det hela
och tänkte att jag måste komma ihåg hur man göra första hjälpen
när dom ramlar ner. Dom klarade sig... PIUUH!


God eftermiddag vänner! Här bjuckar jag på bilderna från igår kväll som jag lovade. En jättetrevlig kväll med mycket skratt och häng med bästaste tjejerna.

Jaha, idag hämtade jag Milobebis lite tidigare och så åkte vi och handlade lite. Tacos, jag är så sugen på det ikväll. Det roliga är att när man handlar med honom med sig blir det lätt lite hysteriskt handlande. Han går omkring överallt och ingenstans och samtidigt försöker jag komma ihåg vad det är vi behöver och jagar samtidigt honom. Han vill ju inte sitta i den där korgen så då får man liksom lösa det ändå. Det roliga är att när man handlar på det här viset så glömmer man hälften. Som den rivna osten och gräddfilen. Att äta tacos utan gräddfil och riven ost är som att äta korven utan brödet, köttfärssåsen utan spaghetti.... eller vänta nu? LCHF alltså, nä men ni hajjar vad jag menar. Det blir inge gott så nu måste jag åka och handla igen. SNAAAARK. Men men... det är det värt, bara man får tacosen som man vill ha den.

Det blir en lugn och skön fredagkväll här hemmavid. Hoppas lite på att stora barnen ska vara hemma, har knappt sett dom på hela veckan. Thedde kan jag nog glömma då det är Globall Cup i stan och det ska hängas med polarna. Elliot lär jag få binda fast i soffan om jag ska ha honom hemma. Det blir jag, husbandet och Milobebis i fredagssoffan antar jag. Men hoppas kan man ju alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Guuud vad härligt med tjejkväll!!! Du verkar vara en sån där tjej som jag skulle ha kul med ute - synd att vi bor en bit ifrån varandra :-) Ha en fin kväll!



KRAM

2011-07-01 @ 17:09:56
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Detsamma! Vi måste se till att ses nångång helt enkelt! Kram och trevlig helg!!

2011-07-01 @ 18:43:59
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Haha, gud så härlig tjejkväll. Man önskar ju att man va med!!! :)

2011-07-02 @ 17:27:31
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback