If i were a DANCER?!?!




Ok.... vi måste prata om en sak. Tittar ni på
"So you think you can dance?"

Jag ÄLSKAR det programmet. Jag sitter där i soffan och hänger med likt en valross. Sprattlar, rycker till med benen och så gråter jag ibland. Jag gungar med i musiken och så drömmer jag mig bort till en stor scen där jag svävar fram som en svan och är så jävla bra bara.

Men så tittar jag på mig själv och så känner jag efter? Skulle jag kunna göra en sån där huvudrörelse? Ja ni vet när dom slänger med huvudet i en båge runt runt, har sett att en del strippor besitter det kunnandet oxå. Min nacke skulle gå av. Huvudet skulle bara ((POFF)) lossna från fästet och bli hängande ner på ryggen. När dom slänger upp benet rätt upp då? Spikrakt uppåt likt en pilbåges pil. Om jag skulle göra det så skulle först och främst ljumsken brista, sen skulle det säkert läcka lite kiss och slutligen så skulle jag säkert släppa en brakskit så håret fladdra på danspartnern. Inte nog med det så skulle säkert ena blygdläppen titta ut bredvid troskanten oxå och så skulle det kännas som att: JAPP, där satt den. Alla dom här fantastiska lyften då? WOOOW....när dom lyfter upp den där lilla tjejen i huvudhöjd på sig själva. Jääätttelätt med en liten brutta på 40 kilo. Henne skulle ju t.o.m jag slänga upp på ryggen och kasta runt som en vante. Men tänk er mig? Med kissig byxa, blygdläppen hängande utanför och så en liten svag pruttlukt i huvudhöjd på min danspartner. Hans rygg skulle nog gå av och han kanske skulle ta i så t.o.m han skulle bli lite pruttsvag för ett ögonblick.  

Nu ska ni få höra. Jag har nämligen dansat JAZZDANS förstår ni mina damer och herrar. JAPP, i flera år. Jag var t.o.m med på ett par musikaler som vi var med i både i vår by och i Uppsala. Det var AQUARIUS och hela baletten. Det dansades och sjöngs för glatta livet minsann. Jag hade såna jävla visioner... jag skulle bli känd och dansa i musikvideos och sånt. Åka till staterna och dansa med Michael Jackson och Madonna. Nu blev det ju inte så eftersom han Michael gick och dog (R.I.P Michael, en av mina absolut största idoler) och Madonna hann och bli diva. Det hade inget med mina ambitioner och mitt driv att göra, *host host*! Nä, på sant så kom dessa jävla killar i vägen. Alla visioner blåstes omkull av finniga, störiga, långhåriga jäkla killar som man inte kunde sluta tänka på. Visionen byttes snart ut till att bli ihop med den coolaste raggarsnubben man kunde hitta. SNAAAAARK.

Allt är killarnas fel!

Kommentarer
Postat av: krill

Hahaha du e så kul....

2011-07-06 @ 23:01:17
Postat av: Malla

Sötnos där!



Tack och kram!



Jag är inte tillbaka till bloggandet. Mitt ex började förfölja mig och även några av er bloggisar..



Men jag skulle vilja! Tro mig.. Saknar att skriva.. Så jag fuskar lite i bland och hoppas att han inte har tid att tracka mig/er..



Följer din blogg hela tiden.



Vilken fin familj ni är. Du och dina fina älsklingar. Å du är intte heller så dum! ;-)



Sköt om er o ta det lungt i semestertrafiken..



Pok



Mallasaknar er alla bralla.

2011-07-07 @ 00:32:08
Postat av: Madde K

Hahaha, du är såå jäklar rolig! Skrattade så jag grät här på jobbet..helt sjukt :)



Kram kram

2011-07-07 @ 09:24:44
Postat av: Mia

Du är sååå klockren i din beskrivning av dig själv och din familj. Jag kan riktigt se er framför mig i alla underbara situationer du beskriver. Dessutom så delar du dom med oss! Vilket privilegium!

Jag har upptäckt att jag nästan alltid sitter med ett fånigt leende när jag läst det du skrivit, kanske mest för att man verkligen kan känna igen sig själv ;-) Kram på dig!!

2011-07-07 @ 13:46:25
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback