Bröst = Bollar


Den här busungen alltså....


.....nyss stod jag inne i sovrummet och bytte om. Jag tog av mig ett linne och stod med bar överkropp. Milo låg i sängen och finurlade. Jag såg att han tittade på mig. Plötsligt så pekar han på mina bröst och säger:

"Titta, där är dom bollarna..... " och så ler han stort.
"Nej, det är mammas tuttar" svarar jag medan jag asflabbar såklart.
"Mammas tuttar" mumlar han för sig själv och suckar lite.

Man kanske ska vara glad att han inte sa vantarna eller påsarna?!

Tack min söta goa unge för att du får din morsa och gapskratta som du gör!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hahaha, ja det hade jag tagit som en komplimang! Min äldsta son undrade igår hur mjölken bildades i mammans bröst, och om vi inte kunde "mjölka" ur lite ur mina.. Eh, nix pix, den mjölkbutiken är stängd :-)



Kramis!

2011-07-24 @ 19:34:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback