Vägar dag VECKA 2



Godmorgon världen! Idag är det vägningsdag här hemma, jag som vaknar innan tuppen har redan vägt mig! Kan helt ärligt känna mig besviken på att "bara" ha tappat 0,5 kg denna vecka! Men jag FÅÅÅR inte känna så, jag ska ha mens vilken sekund som helst (ni har ju inte hört mig prata om min mens ALLS den här veckan så jag rubbar in det lite till ;)). Enligt alla "normala" veckor skulle jag gått upp 2 kg, och DET har jag inte gjort så jag får vara jätteglad och nöjd för mina -0,5 kg. Har fortfarande inte fuskat nåt!!! Wieeeeee, är såå fuckin stolt över det, snart 2 veckor utan fusk!

Hur går det för er som oxå kör?

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är jätteduktig! Så länge som vågen visar minus så kan man inte annat än vara nöjd!

Jag har satt igång nu. Har gått ner ett par kilo den här veckan, men så är det ju första veckan när man slutar med allt onyttigt. Då rasar det. Det blir värre veckorna framöver, då måste man kämpa lite för det oxå. Spinning idag och på söndag. Hurtigt värre! Får se om jag kommer upp ur sängen på måndag... :-)

Ha en toppenmysig helg!

Kram

2011-01-14 @ 07:44:39
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: ulrica

Det har varit svårare och jobbigare än jag trodde, med massor med övertid på jobbet, flera föräldrarmöten och Thomas som har träning varje dag med skjutsa och hämta... jag hinner knappt ens tänka på vad jag ska stoppa i mig, så det blir tyvärr både för lite och fel typ av mat när jag väl hinner äta.



Jag måste skärpa mig, men just nu vet jag inte var jag ska hitta orken att ta hand om mig själv.. jag är glad om jag har näsan ovanför vattenytan.

2011-01-14 @ 09:15:50
Postat av: Heli

Vad duktig du är!!

Själv har jag inte kommit igång ännu...börjar hårdkörning nästa vecka när jag börjar jobba! Ska planera maten dagen innan så det verkligen blir av... Träningen börjar på söndag med ett djupvattenfys-pass.



Trevlig helg!

Kram

2011-01-14 @ 09:25:37
URL: http://idrottsgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Heli

Förresten...läser ju Katrin Zytomierskas blogg och hon har lagt ut ett matschema med LCHF. Tänkte om du/ni ville ha lite tips på rätter.

http://www.finest.se/Katrin

2011-01-14 @ 09:28:19
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Elin: Du är jätteduktig oxå.... Bra kämpat Elin! I sommar går vi på stranden några kg lättare, wieeee!



Ulle: Gumman, jag vet exakt hur svårt det kan vara! Jag har oxå fullt upp emellanåt och det enda som hjälpt då är planering. Har man en vecka framför sig med mycket jobb och ungar med taxibehov så har jag försökt förbereda för att inte falla dit. Nåt som är bra är mellisar då, enkla som man klarar sig på till matdax...det har hjälpt mig. O så vatten... Kämpa på och ge inte upp!!!! Kram



Heli: Härligt o höra!! Du låter asladdad! Nu kör vi... Ja, jag läste om matschemat, ger lite inblick i hur dagarna kan se ut! KRAAAM

2011-01-14 @ 11:08:27
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag och Tina börjar idag och målet är väl att båda ska gå ner ca 7-8 kilo har vi tänkt. Tyvärr för egen del så har jag blivit skadad på innebandyn så att jag inte ens kan promenera vilket känns djävligt trist men får vila nån vecka o sen tokträna!



Istället för att fastna i tv-soffan hoppas jag vi kan rusta eller göra "annat" på kvällarna :)

2011-01-17 @ 09:12:29
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback