RUNK





Behöver lite bilder på blommor, fick bli på blommorna jag handlade
tidigare idag, alla vet ju hur mina lik till orkidéer ser ut så.
Den här dagen har inte varit så kul!



Usch, har haft en pissig dag känner jag. Milobebis har haft värsta problemen att bajsa. Han får det ibland och då blir han så ledsen och skriker och svettas innan han får ur sig. Idag fick det lov och bli en sån typ microlax till honom så han fick ut det. 3 gånger har han bajsat efter det. PLUTTEN, fan man tycker så synd om honom så man vill gråta med honom. Men sen när han väl bajsat så är allt frid och fröjd. Vi satt länge i soffan efteråt, han satt i mitt knä och bara låg mot mitt bröst och vila. Han blev väl helt slut stackaren.

Sen har jag lite svårt att bestämma mig om min framtid, vill inte gå in på det så mycket men det är stora beslut som ska fattas och jag känner att jag inte orkar med stora beslut just nu! Sen kan jag väl känna att det inte flyter på direkt heller... Det blir inte riktigt som jag tänkt mig och då ledsnar jag lite och tappar gnistan!!! Har en sån dag idag, när allt bara känns jobbigt och kasst!

Jag sa det när husbandet kom hem idag:

* JAG ÄR FET OCH GÅR INTE NER I VIKT SÅ FORT SOM JAG VILL! Kämpar som en gris och jag är så förbannat otålig just nu, jag vill ju att det ska hända nu och inte om 4 månader. Ja ni hajjar. Sen kan jag tycka att husbandets våg gick och går mycket snabbare neråt, min sniglar och då lackar jag för att det är så jävla orättvist! Gammal kärring med tre barn går inte ner lika fort som en snubbe på 30 bast! SNARK!

* INGENTING GÅR MIN VÄG SÅ ALLT KAN DRA ÅT HELVETE. Jag brukar kunna bita ihop bra och köra ner skallen och köra lite till. Men sen får jag dom här dipparna när jag tycker att allt bara känns lönlöst och som att inget går bra. FAN för det!

Det måste väl vara jättekul att komma hem till en sån fru? Eeeeh... not!  Typ "Heeeej hjärtat"..... o så står det en svettig fet finska med flottigt hår och håriga ben som gnäller om att hon är fet och har hängpattar och allmänt jävla oflyt i livet. Kanske inte så upplyftande och komma hem till!?  Nej.... men för det mesta är jag snäll, det är väl en jävla tur det, annars skulle man väl stå utan karl mitt i allt oxå. Just ikväll dock är jag inte snäll, just ikväll vill jag gömma mig under täcket och gråta en skvätt. Istället ska jag ta mig en dusch nu och raka dom här benen som inte sett en hyvel sen Sundsvall brann. Det kanske gör susen.... vi får se!

Kommentarer
Postat av: Madde K

Alla har vi sånna dagar, jag hade en förra veckan och det smittar liksom av sig på hela familjen tyvärr. Hoppas att du känner sig bättre i morgon.



Stora kramen M

2011-01-20 @ 19:35:37
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Postat av: Ida

Niiinaaaaaaa! Tänk hur många som möter dig med barnvagnen å tänker "fan vilken tur hon har, vara så där snygg med en sån liten knodd" eller "tänk om min fru var så där fräsch"

För ja lovar att dom gör det...

Du har nåt som får folk att hajja till. Vacker som en sommardag å utstrålning som få!!!



Å tänk om livet alltid bara gled på som ett bananskal, va trist, å va lite man skulle uppskatta allt mysigt å positivt som händer. Ja, jag vet, klyschor... men så sanna :)



Imorn (eller i ditt fall kanske jag ska säga inatt) vaknar du med ett leende på läpparna ;)



krama



2011-01-20 @ 19:44:20
Postat av: Elin

En stooor kram från mig. Det kommer att lösa sig vad det än är som du går och funderar på och det kommer att kännas bättre! Kanske inte imorgon, men när du väl har tagit ditt beslut så tror jag att du kommer att känna en lättnad!



Det är väl inte konstigt att du dippar ibland. Du har hundra järn i elden och sätter kanske lite för många före dig själv ibland.



Jag skulle vara överlycklig om jag var så snygg som du! Tänk på att du är målbilden för vissa av oss andra och du ger oss inspiration att fortsätta med träningen, dieten eller att våga ta modet till oss och satsa på att göra någonting eget som vi kanske bara drömt om att göra.



Ta hand om dig! Det kommer bättre dagar. Jag lovar!

Kraaaam

2011-01-20 @ 19:59:39
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Carin

Pingla är du och många mäns dröm! Har precis samma grej här hemma, sambons våg skenar o min går med baktyngd på.... orättvist!!



Men iaf du rockar!!



Säg till om du vill ha hjälp att marknadsföra dig!

2011-01-20 @ 20:07:58
Postat av: jama

Nina Nina, det är sååå himla ofta våra vägar följs åt känner jag. Komiskt nästan, att vi bloggar om samma saker. Eller att jag har tänkt på en viss sak, tänkt blogga om nåt så har du skrivit om det.



Kram från ett annat deppo som bara vill dra nåt gammalt över sig. Vi kommer igen en bättre dag! Hoppas på SNAAAAAART!!

2011-01-20 @ 21:03:48
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Kan bara hålla med i allt fint de andra skrivit.

Jag känner ju inte dig, men har otroligt svårt att se dig som en "svettig fet finska med flottigt hår". Du ser ju alltid så fräsch ut! Jättelångt, superfint och snyggt rött hår, vackra ögon, snyggt sminkad...you name it.

Och sen verkar du väldigt kreativ och duktig och gör skitfina saker!

Hoppas du tar dig upp ur svackan snart.

Kram

/"En som drabbas av fulnoja och jag-är-värdelös-tankar stup i ett"

2011-01-21 @ 13:45:03
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback