Nyåret i bilder


















Här har vi lite nyårsbilder. Som vanligt hade Kattis fixat en alldeles
underbar dukning! Aaah, vad fin den var. Jag slabbade tyvärr ner
det med rödvin det första jag gjorde och avslutade med att krossa
ett glas, SNARK för mig! Kvällen blev i alla fall lyckad med god mat,
musiklek och spel. När sedan 12 slaget närmade sig vaknade vår
lilla plutt i vagnen. SÅ jag och husbandet satt här på sängen med
Milo i vagnen och skålade in 12 slaget. Raketerna ven utanför så
fyrverkerier fick vi se i alla fall!
Och ärligt... jag hade inte velat byta
bort det mot någonting!


Det var ungefär vår nyårsafton i bilder. En trevlig kväll med nära och kära. Bättre kan man inte ha det. Ungarna var tvärnöjda med sina små smällare och filmstuga. Vi vuxna fick leka musiklek och spela spel, äta gott och summera året som gått. Vi avslutade firandet i Kattis och Beijnes gästrum där Milo sov i sin vagn. Han vaknade när alla började klä på sig och skulle ut till 12 slaget så jag satte mig vid honom och försökte få honom att somna om. Men serru den gick han inte på. Husbandet kom som tur var in precis in innan 12 slaget så vi fick skåla och pussa in det nya året. Fick en lyckokänsla i magen. Barnen utanför glada och spralliga, vi därinne med vår bebis och ett stort fönster att se fyrverkerierna ifrån. Helt perfekt!

Gårdagen tillbringades i TV soffan. Film efter film avverkades och idag känner jag att jag måste röra mig lite. Har fått en envis liten irritationshosta som sitter långt ner i halsen. Sömnen har blivit sådär eftersom det irriterar i halsen hela tiden. Det är väl dax att bli sjuk kanske. Men idag deppar vi inte för det. Nu ska vi snart åka till busborden så 2 av 3 barn får leka av sig. Dom behöver det. Själva ska vi träffa vänner som vi ska ta en fika med samtidigt. TREVLIGT!

Ha en mysig söndag hörrni!

Kärlek ♥ och en önskan om ett härligt 2011!

Kommentarer
Postat av: syster

gud vad fin du var!

2011-01-02 @ 13:04:18
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

TACK syster! Puss ♥

2011-01-03 @ 05:26:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vi firade också nyår med vänner, mysigast så tycker vi :D

2011-01-03 @ 10:48:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Paulina

Vilka fina bilder Nina! :)

2011-01-04 @ 00:33:54
URL: http://pompeey.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback