LCHF middag hos vänner





Vi var ju på middag hos våra fina vänner Åsa och Micke i fredags.
Kan säga att det blir väldigt smidigt när man är fler som LCHF:ar. Där
blev det LCHF rakt igenom, dessutom lite Bountysar till kaffet! MUMS!


Ja, jag skrev ju om min halsbränna igår. Vet inte om magen reagerar lite, jag har ju kört strikt nu i 2 veckor. Dock så blir jag lite fundersam med tanke på att det ju ska bli bättre med LCHF kost. Nu har jag googlat på detta och ser att det faktiskt finns dom som får lite halsbränna i början. Att det kanske är något man äter för mycket av. Jag har ätit väldigt mycket ägg ett tag, tänkte att jag skulle lugna mig med det. Sen har jag ätit bacon i stort sett varje morgon nu i några dagar. Jag får testa. Det var många som påstod att det säkerligen kan vara en övergångsperiod. Kan ju vara att kroppen reagerar på fettet man äter.....

.... man får fortsätta och se om det går över. Tar lite samarin. Idag kör vi därför en gammal hederlig turkisk youghurt frukost. Får vara snäll mot magen ett tag. Sen hoppar jag över kaffet. DET känns däremot BLÄÄÄÄ :(. Hur ska jag klara mig utan kaffe? Det är ju ett måste på morgonen. Hua!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback