Vardagsmys



Igår började eftermiddagen med hämtning av Milo. Vi sket i att ta på
overallen eftesom bilen var varm utanför, det märktes att han tyckte
det var skönt. Knata lite obehindrat utan en stor sopsäck med vadd
som störde.... det måste ju kännas så!





Sen tog vi en barnvagnspromenad till affären. Ok, det skulle vi inte
ha gjort! Det var ett SKÄMT! Jag höll ju på att prutta på mig (fast man
pruttar väldigt lite med LCHF by the way) av att skjuta fram vagnen.
Milo satt och studsa som en potatis på en kärra på kovägar. Mössan
for av några gånger....




Medan vi satt och smaskade lite tacos så sov tjock katten bredvid. Jag
äter givetvis min taco med ett salladskålsblad. Verkligen skitagott!!!!!
Lite skön stil han hade då....


Igår försökte jag mig på att vara en god fru. Visste ju att husbandet varit iväg på kurs hela långa dagen. Först städade jag undan så att det såg bra och hemtrevligt ut, inte som kaos som det lätt kan göra med 3 barn i huset. Sen fläska jag igång tacos som jag vet att han älskar. Tände ljus, tog fram vinglasen även om vi inte drack nåt vin och struta i lite servetter. Lite vardagsmys blev det och han var väldigt tacksam. Efter att vi ätit och Milo nattats somnade vi båda i soffan som små barn.

Nu ska jag ta på mig kläderna och ge mig ut på en promenad, är så sjukt osugen men jag MÅSTE!! Jag måste få igång min mens oxå, det brukar hjälpa med en promenad då vet jag. Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du verkar vara en riktigt bra fru du gumman! Duktig e du oxå som tar dig ut på promenad fast du inte känner för det! Starkt gjort! 5 månader till midsommar! Nu måste vi kämpa på!

2011-01-13 @ 10:54:04
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback