TACK



En blomma till er!!!

FÖRST OCH FRÄMST!!!

TACK ni snälla snälla bloggläsare.... Ida, Madde, Elin, Jama och Carin, ni gjorde min kväll när jag gick o la mig igår och kikade in på min blogg vid läggdags. Era ord gör jättemycket, det värmer själen och ger hjärteroten lite kärlek.

Ibland har man förjävliga dagar, jag har vaknat upp till ännu en men jag försöker att se det från den ljusa sidan. Idag är det fredag, jag ska eventuellt träffa en vän på eftermiddagen och jag har precis varit och gjort min morgonpromenad på 45 minuter. Det som tynger mig ska jag försöka att släppa litegrand, försöka i alla fall. Tänka helg och tänka ledighet och massa umgänge med familjen. SÅ ska jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Beundrar dig som orkar en tidig promenad, du e bäst!

Jag orkar också men du har ju Milo och ta hand om sen.



Ha en härlig fredag!

Kramis

2011-01-21 @ 07:37:30
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Åh Anna.... tack för dina ord. Dom behövs idag!! KRAM

2011-01-21 @ 07:39:12
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback