Promenad och RÖVVÄRK!!



Precis hemkommen från en promenad, jag har världens
hemskaste träningsvärk. Mitt ärsle värker verkligen, jag
kan knappt sätta mig på toaletten!


Ja igår så körde ju jag ett styrkepass här hemma. Fick ju en DVD av Elin som jag testade. Ooooookeeeeeej, tack för kaffet! Shit vilket pass. Jag är totalt mörbultad, om man känner att jag känner att jag har skinkor så är det ingen överdrift. Jag har svårt att sätta mig på toa, jag har svårt att böja mig, jag har svårt att överhuvudtaget röra mig. Armarna har oxå fått sig en rejäl omgång så dom är svåra att sträcka ut.

Jag hade glömt hur det var att ha ORDENTLIG träningsvärk and i just LÖÖÖÖVE it! Å snacka om ljuvligt, det SKA kännas såhär, då vet man ju att man gjort nåt. Att kroppen fått en omgång och att den sedan ska laga muskulaturen och därmed stärka, bygga upp och strama till muskeln. Hello tajt kropp! :)))  Well, jag förväntar mig inga underverk. Bara att i sommar kunna gå i bikini skulle göra mig glad!

Nu fixa frukost. Sen ska ungar skickas till skola och dagis. I eftermiddag väntar ett VÄLDIGT viktigt möte för min del, man kan säga att det är avgörande för min framtid. Jag är jättenervös och hoppas att du håller en tumme för mig. Jag ska vara där kl. 14.30.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är härligt när man känner att kroppen är genomarbetad!

Jag håller alla tummar jag kan för att det ska gå bra och det gör det säkert även utan mina tummar,men jag håller dem för säkerhets skull!

Kram

2011-01-25 @ 07:42:06
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till Nina! Hoppas det går som du tänkt. lyckospark

2011-01-25 @ 08:08:20
Postat av: ulrica

Jag håller alla tummar för dig idag!!

Lovar du att berätta hur det gick sen :)



Kram Ulrica

2011-01-25 @ 08:33:53
Postat av: huset

Härligt kört frugan !!

2011-01-25 @ 09:08:45
Postat av: Fia

No niin, kunnolla sitä pitää! :-) Lycka till idag, håller tårna då alla redan håller så många tummar! ;-)

2011-01-25 @ 10:50:51
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback