Mens kontroll som iPhone app!!!



Jag har hittat världens bästa grej ifall man är så disträ och glömsk som jag! En iPhone app som håller koll på ALLT! Bl à så håller den koll på mensstart och hur många dagar du brukar ha mens. Den håller koll på fertila dagar och ägglossning. Man kan föra en "när man har sex" dagbok om det på nåt sätt skulle vara intressant. Tanken är att detta oxå kan användas om man vill bli gravid eller undviker att bli gravid! Man kan oxå skriva ner hur man känner med mens symtomen, PMS och allmänt om något avvikit.

För mig är detta en WOOOOW grej asså, här öppnar sig en helt ny kontrollvärld för mig!

Den heter period tracker, jag tog LITE varianten som var gratis!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka grejer folk kommer på, snart kan man verkligen ha koll/kontroll på allt haha



Trevlig helg!

2011-01-14 @ 13:27:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Fru P

WOOOOW! Definitivt en app jag direkt skall ha! Jag står plötsligt där med Niagara Falls i brallan o det kostar pengar att köpa nya brallor varje jävla gång :-O



Tack för tipset Ninisen.

2011-01-14 @ 13:30:47
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback