Massa jobb som avslutats idag, KUL KUL KUL...

img_0466 (MMS)

Massa jobb som avslutats idag, KUL KUL KUL! Det är roligt att mina posters blev omtyckta och föll många i smaken... Nu har jag landat i soffan efter en hektisk dag med lämning/storhandling/jobb/hämtning/matlagning. Vi skulle på julgransplundring på stan men kom en halvtimme för tidigt så vi ruttna på kylan och gick hem istället.... alltså, på 1 timme blev det svinkallt ute, what? Skönt man sitter nerkurad under en filt i soffan nu. Tomorrow its FRIIIDAY!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jaaaa imorn är det fredag och då kommer ni till oss!!!

Puss!! :D

2011-01-13 @ 21:16:41
Postat av: Åsa

ooooo yes it is!!! Och då kommer ni till oss! Trevligt, trevligt!

Puss!

2011-01-13 @ 22:03:02
Postat av: Åsa

hmmm först kom det inget sen kom det 2??? Aja, hihi!

2011-01-13 @ 22:04:05
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Haha, Åsa min tokpuppa! ;)

2011-01-14 @ 04:59:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Såååååååå fina, tror jag måste beställa en snart också :) Vet inte vilken bara....puh

2011-01-14 @ 13:29:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback