Jag bjuder på det här!








Ok..... då bjuckar jag på lite träningsbilder direkt från
TV rummet kl 06 i morse. Hahaha, så... då har jag
skrattat klart åt dom!


Såhär ser det då ut här på morgonkvisten 3 dagar i veckan. I morse var jag först ute på en powerwalk i 45 minuter, gick så svetten lacka. Sen hem och köra mitt pass. Ska köra nybörjar programmet 1 vecka till för att sedan gå på nästa steg. Husbandet knäppte lite bildbevis till er, kan ju inte sitta här och snacka om att man tränar så jäkla duktigt utan och bevisa att jag ju faktiskt gör det.

Sen kan jag känna att det här får bli lite "före" bilder. Ja, alltså som jag kan sitta och titta på med öppen mun sen när jag e smal och säga "Men herreguuuuud, såg jag uuuut sådär?". Fy fan så GÖTT.... det ska jag verkligen göra!

Hörrni, vågen står still från förra veckan. Dom där 1,2 kg som jag gick upp har jag tappat igen och fattar faktiskt ingenting. Men jag skiter i det nu och fortsätter köra. Nästa fredag ska jag mäta mig oxå, då har jag kört på i 4 veckor strikt LCHF så det ska bli riktigt intressant. Har bara mätt midjan än så länge och den har visat -7 cm på 3 veckor. Resten av kroppen  har jag ingen aning om faktiskt. Jag hoppas att det är en del och att det faktiskt är så att det fördelar sig bara, fett förvandlas till tunga muskler, hmmm....

Kommentarer
Postat av: A

Jag tycker du ser stark och snygg ut!

För mig har den här veckan varit lika som för dig. En liten uppgång först för att sen landa på exakt samma vikt som för en vecka sedan. Vi får bara vara envisa!

Visste inte att Max hade Low Carb-målet förrän jag såg det här inne, så nu har vi "festat" på det. Gott!

Ha en skön helg! Kram!

2011-01-28 @ 18:36:42
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: jama

Haha, du e rolig du!



6 på morgonen förresten - hujedamej! Bra jobbat!



Kram fr nattsuddaren

2011-01-29 @ 01:47:43
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

A: TACK!! Oj vad lika vi verkar gå... vi har ju hållt på exakt lika länge så det kanske inte är så kotnsigt att vi följer varandra! :))



TIPS! Be om att få bacon i din burgare, det gjorde jag sist! SÅÅ GOTT!! KRAMAR



Jama: Hahaha.... ja, jag orkar sällan vara vaken så länge som du verkar vara så då orkar man på morgnarna! KRAM

2011-01-29 @ 08:12:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Eliz

Men Nina va duktig du e !!!!



Säg till om du vill träna någon dag har kört me bea någr dagar sedan blev jag sjuk !:)



Kram o kämpa vidare du fixar lätt 15 om inte mer !!!

2011-02-01 @ 09:29:43
URL: http://metrobloggen.se/elizlife
Postat av: Satu tåstamp Leinonen

hejja du är så bäst gumman <3

2011-02-19 @ 09:50:59
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback