HURT



Jag är skadad! Om ni alla tar fram förstorings
glaset så ser ni en röd strimma högt upp på
min rygg. Jag konstaterar att jag är för gammal
för pulkabacken!

Igår blev det lite pulka. Vi åkte med svägerska och familj och givetvis kan inte jag som vuxen låta bli. Deras barn hade med sig en madrass som jag såklart ville prova. Ingen kontroll alls när jag far ner i backen och åker nedåt med huvudet före. Framför mig har precis en utav barnen stannat med sin bob som jag brakar in i med nacken före. PANG sa det och huvudet gjorde fruktansvärt ont.  Märket är så jäkla litet förstår ni, det borde vara 100 ggr större med tanke på hur ont det gjorde och hur öm jag är idag. Så nu tycker ingen synd om mig även om det är det.

Hade ju tänkt ta en massa bilder igår men åkte ifrån minneskortet. Så idag bjuder jag bara på själva skadan! Annars blev det en trevlig kväll med middag och lite film. Fick även ta mig ett glas vin och då kändes skadan genast lite bättre.

Nu åker vi snart till stallet föt att titta på Elliot som tävlar idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon, hoppas allt är bra? hoppas du inte fått ondare i nacken nu, inget o leka med.

Ta hand om dig !kram Anna

2011-01-10 @ 06:22:34
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback