God dag nytt år, god dag lördag! Lite tröt...

img_0425 (MMS)

God dag nytt år, god dag lördag! Lite trött i mössan startar jag detta nya år. Det blev dock inte så sent igår, som tur är men lite sliten blir man ju ändå! Vi har haft jättemysigt idag med till en början en BRAKFRUKOST! Jag njuter av dessa sista dagar med svulla! Nu har vi alla suttit uppkurade i soffan och tittat på SHREK 4. Jag fortsätter med Love Guru med skönheten här ovan i en av huvudrollerna. Tony gick på liten Bob promenad med Milo, han har redan sett filmen. Elliot i stallet nu och Thedde vid dataspelet. Med andra ord njuta av film, helt i fred! Inte varje dag....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback