Block och kalendrar





Häromdagen var jag och inhandlade lite block och en kalender. Tänkte
att jag ville ha nånting i lite färg sådär. Ok, jag lyckades köpa ett block
med lite färg, resten blev det gamla vanliga. Svart vitt! :)


Nu har jag äntligen inhandlat en kalender. En papperskalender som jag säger. Jag försöker minnas allt och lägger så mycket jag kommer ihåg i kalendern i mobilen. Men jag har märkt att det inte riktigt funkar. Alltså, jag MÅSTE ha en kalender som jag skriver i och som jag har med mig i väskan för att få ner allt. SÅ nu skriver jag på båda ställena, i kalendern och i mobilen. Dubbeljobb men tänk så lite jag ska glömma nu! :))

Sen har jag köpt lite block oxå. Ett utav dom behöver jag  till det jag pysslar med. Jobb framför allt. Det andra färgglada fick bli mitt LCHF block. Där i har jag skrivit alla fina och bra recept som jag fått ihop. Den ligger framme i köket som en liten färgspridare... ja nu när våren gick och gömde sig! :)) Sen när jag fått ihop tillräckligt många så köper jag nog ett till block och sorterar dom snyggt i bokstavsordning. Eller inte....

Blocken var ASBILLIGA, 19 kr/st på Åhléns. Kalendern är sådär stor och bra så man kan skriva mycket på varje dag. Hade kostat 149 kr och nu 45 kr. Huuurrrraaaa för bra priser! :)

Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

ordning och reda är BRA!!! Tittar in för att önska dig en mysig fredag...här i Motala snöar det för fullt. Hela dagen/kvällen i går och nu....hm...mycket snö blir det. Just nu så är jag lite anti mot LCHF :( så jag är inte 100% strikt. Hoppas hitta motivationen snart /KRam

2011-02-11 @ 09:53:31
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback