One piece







Nu måste vi snacka lite om det här plagget. Kan vi göra det?

Ok, jag erkänner, idag har jag en sån där dag då jag skulle kunna ha en sån här på mig hela dagen. På dagislämning, på affären, på apoteket, dagishämtning.... everywhere. Men frågan är om det är snyggt? Vad tycker ni? Jag har gärna myskläder på mig som är sköna och kanske lite snygga, men jag äger inga snygga, tyvärr!!! Kanske man oxå ska lägga på sin önskelista så man får nåt snyggt nångång! :)

Först och främst blir jag alltid lite anti när nåt sånt här nytt kommer, ni vet när alla alla ALLA vill ha en likadan. När det blir nåt sådär superhippt som kändisar går klädda i och så ska resten av svenska folket apa efter? Nej men då slår jag bakut och vägrar hänga på trenden, töntigt som fan egentligen. Vem fan bryr sig om jag hänger på eller inte liksom. Sen är det värsta att jag hakar på till slut, och då är det inte ens hippt längre utan bara jävligt uttjatat och så bryr sig kanske folk och tycker att man är töntig bara för att man är så jäkla sent ute. :)

Ingen direkt winwin situation.

Vad tycker ni om dom här egentligen??


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en! Rosa. Bästa inköp på länge. Skööön! Snygg? nej. Men vem bryr sig.

2011-02-02 @ 09:22:47
Postat av: Ida

Jag önskade mig en i julklapp... men fick ingen :(

Tycker dom e ascoola å töntiga på samma gång men snacka om att det måste va det ultimata mysplagget! Skulle lätt kunna glida omkring i sån här året runt ;)

2011-02-02 @ 09:34:24
Postat av: Madde K

Jag skulle kunna tänka mig en grå..maken skulle definitivt kalla den för erotikdödare..fast det gör han med mina flanellpyamasbyxor (rosa med vita prickar) oxå..så det är ju hugget som stucket :)



Kram kram M

2011-02-02 @ 09:52:03
Postat av: Anonym

Till mig själv.. ja, OM tyget är tunt. Jag har grymt svårt för tjocka tyger som det ofta kan vara i sweatshirt-kläder. Det går bort direkt! Men som sagt.. i ett tunt, typ nattlinne-stuk, då skulle jag älska att strutta runt i en sån här på kvällarna.



Men på en karl?! Nej, aldrig i livet!!!! Jag skulle ärligt talat skratta livet ur mig om Micke kom med en sån på sig :))). I mina ögon totalt INTE!

2011-02-02 @ 10:30:13
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: A

Tror säkert de är jättesköna. Men snygga? Njaaaeee...

Men jag tycker inte myskläder behöver vara så snygga, de ska vara just mysiga bara. :)

Jag bloggade om de här förra året...tycker de liknar Teletubbies.

http://minsoffa.blogg.se/2010/september/lika-som-bar.html



Eller vad säger du?! :D

2011-02-02 @ 10:44:29
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anna K

min dotter har en onepiece... hon älskar den. Det kan jag förstå, den ser mysig ut.. Men inte spec smickrande direkt :)

2011-02-02 @ 17:21:05
Postat av: Carin

Vad kostar dem, jag tycker vissa passar i dem.. lite surfarstil...

2011-02-02 @ 20:53:06
URL: http://kryddalivet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback