Milo ♥ Diska






Den nya roliga sysselsättningen är att diska. Vi har diskmaskin men
att få slabba med det sista brukar vara en kul grej.


Det är blött ända ut mot hallen när han håller på. Man häller i vatten, häller ur. Diskmedelsbubblet är det roligaste och hålla på och spola bort med vatten. Idag bad han tom om att få diska. PERFEKT tänker jag och funderar lite på framtiden. Jag gör det hela så roligt det bara kan bli, ja så han fortsätter att gilla det. Sen går vi på nästa grej, vi har börjat med dammsugningen nu när han inte längre är så rädd för den. Sen är det väl i stort sett bara skurandet och dammandet kvar.

Om 10 år har jag en alldeles egen hemhjälp! :)

Kommentarer
Postat av: Mallis - Marlons mamma

Kanske ska ni passa på att använda RUT-avdraget!



Puss, snäckan.

2011-02-04 @ 10:15:20
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Madde K

Tycker att det är helt underbart att de är såååå otroligt lika i så mycket våra små troll. Lilla B älskar oxå att diska och kan verkligen stå och tjata om att få göra det:)



Kram kram M

2011-02-04 @ 12:15:49
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback