Godkväll puppor! Tisdagkväll och jag sitte...

img_5280 (MMS)

Godkväll puppor! Tisdagkväll och jag sitter och väntar på "Sofias änglar". Känns som jag kommer gråta...skönt, känns som jag har lite gråt i kroppen. Kan NI känna så? Som att man behöver hulka ur sig ibland. Utan nån anledning, bara släppa på lite tjur. Förresten, har ni sett reklamen för Libero? Den med massa svartvita bilder/filmer på alldeles nyfödda bebisar, dom är bara några timmar gamla. Den är så ljuvlig! Så ljuvlig att jag nästan får plommonpulla! Ok, jag ska förklara plommonpulla. Det är när man blir sugen på bebis, när man inte är sugen på bebis har man russinpulla. Som jag har för det mesta, ja när jag inte tittar på Liberoreklamen...


Kommentarer
Postat av: Madde K

Hahaha du är såå jäkla skön med dina alla ord, jag har isf russinpulla..inga mer bebisar här inte :) Förresten jag kan oxå känna att man behöver gråt ur ibland, då brukar en riktgit tjejsnyftfilm komma fram och maken bara ruskar på huvudet :)



Kram kram M

2011-02-15 @ 20:37:34
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja, russinpulla här oxå som sagt. Den kommer att förbli russin dessutom, no more babies! :)

2011-02-16 @ 06:58:59
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Hmmm...jag är nog en mix - torkat plommon? HAhahaha. Har alltid velat ha 3 barn. Nu börjar jag bli liiiite bekväm, och så e det som det e på jobbet o grejer så jag vete fan hur man skulle hinna med.



Men tänk om man ångrar det där ofödda trejde barnet?



Kramis

2011-02-17 @ 17:27:52
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

Och ja, visst är man på gråthumör ibland. Lika gärna som att "nä, jag kollar inte Sofias änglar ikväll, jag orkar inte hulka/snora av gråt".



Men sist såg jag...o jiiiisus. Stackars familj. Det värsta är att barnen kommer ju inte minnas sin fina pappa. De är ju för små! Snyft.......orättvist.



Kram.

2011-02-17 @ 17:29:15
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback