FUCK



God jävla morgon! FAN, hatar måndag,
hatar a-kassan, hatar hatar hatar!


Den här morgonen började ju så bra. Jag gav mig ut på en skön morgonpromenad med bara 4 minus. Underbart och jag ångade på i skön takt. Hemma så blev det frukost. Vi kör på med LCHF, lite striktare.... om det nu går, men lite hårdare med att tänka feta produkter i form av avocado m.m. Skitsamma....

Sen blev det dax att gå igenom skörden av alla to do lists.... Jag har ju försökt att gå med i en a-kassa under en längre period. Men den här jävla a-kassan verkar vara totalt ointresserade. Jag är nu med, men alla kompletteringar som ska med får vem som helst att tappa fattningen. Är dom totalt efter? Fattar dom typ ingenting eller? O så ljuger dom! Frågar man senast i torsdags om dom nu har ALLT dom behöver i blankett väg och dom svarar JA, och sen får man ett brev om att dom saknar en blanket. Ämen då ljuger ju nån eller så är dom nonchalanta och skiter fulla fan i dig.

Så nu har jag fultjurat på morgonen här, jag har skrikit och jag har skällt ut stackars telefonister. Det är ju inte hennes fel liksom men vem i helvete skäller man ut? Under tiden står Milo bakom mig och vill ha uppmärksamhet och jag känner hur det ryker ur mina öron. Hur jag känner att snart drar den där droppen över som gör att jag flippar ur totalt.

Jag är ARG just nu så jag kände att jag måste in på bloggen och skriva av mig, det brukar lätta då. Men inte nu. Jag kokar över och vill slå nånting. FAN... jävla idioter, a-kassa.... go fuck your selves! Har totalt tappat tron på er. Klockan 9 får ni ett samtal från mig och då jävlar ska ni få veta att ni lever!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du gumman dom där jävla myndigheterna!!! Tror på riktigt att dom själva inte vet allt som ska in förräns nåt jävla datasystem känner av att det saknas nåt! Tror att dom som jobbar med såna här viktiga saker, MÄNNISKORS EKONOMI TYYYYYP!!!, inte har full kompetens för det. Uppenbarligen inte!!! Sen skiter ju dom i resten, det drabbar ju inte dom. Dom ser bara papper, inte människan som finns där bakom. Som behöver hjälp, har RÄTT att få hjälp. Sverige som ska va så jävla bra, ja det låter ju så innan man verkligen behöver hjälp. Var finns den då och hur lång tid tror dom att allt ska få ta??? Hur länge tror dom att man kan överleva på ingenting?? Eller räknar dom kallt med att varenda en har 1 miljon på kontot utifall nåt händer???

Förlåt, det här vart ju inte ett bra inlägg alls, blir bara så arg!!! Meningen var ju att jag skulle peppa dig... :(

Åhhh, jag känner såååå med dig. Förstår din frustration gumman!!



Ladda upp nu, snart är klockan 9!! Håller tummarna för att allt går din väg nu! På dom ba!!!



Stor kram!

2011-02-28 @ 08:56:00
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback