Veckoplanering


Här är min veckoplanering för denna veckan. Lite av det jag skrivit
är raderat men det är sånt som inte riktigt än är officiellt. Självklart
så får ni veta allt när det är klart för start.

Jag har börjat jobba efter såna här veckoplaneringar. När man har eget så måste man vara jäkligt strukturerad, målmedveten och ha karaktär. Eller JAG måste ha det så annars är det lätt att saker hamnar mellan stolarna och att man glömmer något. Sånt får inte hända nämligen. Dock så är vi alla mänskliga och kan glömma och missa men med mina veckoplaneringar så elimineras detta en del.

Denna veckan blir en 6 dagars vecka vilket det oftast blir för min del. Men vi lider inte av det alls faktiskt, jag försöker att hålla bra tider och kan jobba en del hemifrån. Det är värt mycket. Dock så är det mycket som ska roddas med, det gäller att hålla tungan rätt i mun. Just nu känns det som att listor liknande dessa kommer att kanta vår tillvaro framöver. Vi bor dessutom numera på landet vilket kommer att krångla till logistiken en del. Eller vi säger såhär, utan listorna blir det krångel. Med blir det bra tror jag. Busslistor ska göras, veckoplanering för killarna, veckoplanering privat och för företaget för min del.... då tror jag att man är lite förberedd. Jag är en kontrollmänniska och mår dåligt över okontroll, MEN det sjuka med det hela är att jag älskar spontanitet, och egentligen hatar rutiner. Visst är det konstigt?! Jag har nog inte själv fått kläm på mig själv än.

NU ska jag fortsätta på min veckoplanering här.....

Kommentarer
Postat av: Coquina

Bra idé med veckoplanering =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

2011-08-17 @ 11:25:24
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Åsa Thiger

Haha, du e för söt du Nina! Älskar också att planera, fungerar inte annars. Tycker däremot inte om spontanitet lika mycket som du och älskar rutiner! Om jag kunde planera när jag behöver gå på muggen så hade jag gjort det!;) puss på dig underbara kvinna!!!

2011-08-17 @ 11:51:54
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback