Myskväll i bilder


Igår kväll fick jag och Milo lite ledigt från flyttkarusellen. Stefan
Gunnarsson trubadurade. Oh herregud så bra han var.... Underhållning
på hög nivå!


Maria med lilla Noel. Cia med magen. Applååååådeeeeer......


Lisette och jag i bruset.


O så den vanliga hederliga grimasen.


Pappa Gustav och Noel pussas! Söööt! Milo och Noel lekte med Milos
leksaker. Vi brukar ta med hans Blixten rygga full med bilar så har han
kul var vi än är! :)


Mikey och Gustav.



Frisörstol?


Godmorgon vänner! Torsdagmorgon redan.... Vi hade en mysig kväll på Klara Hall igår. Stefan Gunnarsson underhöll och jäklarns vad duktig han är alltså! Inte minst på att sjunga men oxå att imitera olika sångare. Han drog "We are the world" för oss och det var verkligen helt galet. Han är galet bra på Bob Dylan. Otroligt musikalisk och kan det där med att fånga en publik. Har du chansen nån gång så gå och se honom.

Idag väntar först jobb i några timmar, sen ska det sista packas. Imorgon räknar vi med att flyttlasset går. Då har vi helgen på oss att städa. Det har vart en tuff vecka och hela min kropp värker. Jag har träningsvärk och ryggen är helt slut av allt kånkande. Snart är vi dock i hamn med flytten och man kan räkna till sin 19:e gång i flyttbranschen. Ja, jag har flyttat en del i mitt liv. Får se när man landar och blir kvar på samma ställe? Det sägs ju att man ska flytta var femte år för att rensa lite, jag säger flytta för fan inte i onödan! :)

Vi ska pula lite här hemma på förmiddagen sen ska Milo till sin farfar och farmor så att jag kan köra på lite. Ikväll ska han gå på Monster Truck show med sin morfar så Milos dag är rätt fullsmäckad. Måste leta fram dom där hörselskydden...

Hörs sen igen! Ha en skön dag i solen du som kan!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback