Helgen i bilder!


Mina nya springpjuck! Jag gick in på Intersport i fredags och skulle bara titta. Ut kom jag med dessa skönheter. Älskar dom verkligen. Fick provspringa på bandet för att se hur mina fötter springer och ser ut. Det visade sig att dessa funkade alldeles utmärkt.


Sen så hittade jag mina gamla Nike springbyxor, tog på mig dom och kände mig genast som ett proffs. I fredags när jag kom så tog jag på mig mina nya springarpjuck och gav mig ut i spåret för TREDJE!! gången den veckan. Sprang 4,5 km.... tog inte med mig min springkompis Charlie då han var så trött i onsdags, tänkte han skulle få vila lite så han inte lessnar på mig.


Här sitter jag och försöker stretcha efter mitt löppass. Kolla in röda fejjan?! Sen har jag faktiskt fixat den där härliga utväxten som ni ser på bilden här. Fyyy faaaarao så trött jag var när jag kom hem. Helt slut, jag gick 2 gånger på hela sträckan och det var i 2 hästbackar som jag bara inte pallar springa upp för.


Kvällen tillbringade vi hos Hans och Madde. Vi grillade trots skyfallet som höll i sig hela natten. Det är verkligen jättemysigt att bo grannar nuförtiden.


Fredagsgottis.


Sedan jobbade jag på lördagen. Det var 3 bröllopssminkningar. Denna är på tärnan som blev
så himla himla fin i en gråblå sminkning. Passade som en smäck till hennes gråblåa klänning.
Hon gillar mycket smink, kul tycker jag!


Detta är bruden. Hon fick en brunviolett sminkning. Hon blev jättefin oxå!!!
Hade en alldeles underbar slöja på sig till en väldigt enkel och fin hårupp-
sättning. Jag satte lite lösfransar på dom alla, blev väldigt naturligt och snyggt.


Efter jag jobbat klart hängde vi lite på stan och bara va. Kikade i butiker och tog sedan en lunch med en öl till. Husbandet bror med sambo och bebis tittade förbi och höll oss sällskap. På kvällen sen så gick vi till Kattis och Bejne och fick oss en jättegod laxmiddag. Bea och Lasse dök oxå upp.


Våra fina barn, Wilma och så min Elliot i nyklippt frilla som mamman klippt till! Älskar att se hans ansikte ordentligt!


Husbandet och jag. Vilken mysig dag och kväll/natt vi hade. Så himla najs och bara få vara vi och göra det som faller en in. Sånt behöver alla småbarnsföräldrar ibland. Milobebis var hos bästaste farmor och farfar där han bara ÄLSKAR att vara. Känns så himla tryggt och skönt när man kan lita på sina barnvakter till 100 procent. T.o.m så att en kontrollmänniska som jag totalt kan slappna av. Jag har nog dom bästa svärisarna man kan ha! Jag var fortfarande barnledig fast Elliot dök upp, han skulle nämligen sova hos kompis Wilma. :)


Mysigt mysigt!




O så det sedvanliga posebilderna!


Godmorgon bloggisar! Jaha, ny vecka, nya utmaningar och nya veckoplaneringar som ska fullföljas. Stora killarna kommer till oss idag och vi ska få erfara den första "vanliga" veckan sen skolstarten. Nu ska vi se hur det funkar med skolbussar och logistiken i största allmänhet? Liiite kruxigt är det att bara ha en endaste bil men av snålhet vill vi verkligen inte skaffa en till men det börjar mer och mer kännas som att man måste. Vi får se hur vi löser den biten. Jag håller som bäst på att klura ut hur vi ska göra för att det ska vara bäst för alla.

Jaha, helgen var fantastisk måste jag ju säga. Vi har haft det väldigt kul och väldigt mysigt. igår var vi lite trötta i mössan men fick en heldag hos mamma och pappa med hemlagade köttbullar och sova middag med Milo. Vi var inte hemma förrän efter 8 igår kväll. Inte mycket fix hemma denna helg alltså men det göööööör ingenting ju, ibland är det trevligt att få fladdra runt en hel helg dock så är jag väldigt sugen på hemmafix nu! Måste inhandla lite trådbackar att ha i tvättstugan så att vi får plats med alla våra kläder. Det blir en del klädtrasor när man är 5 i familjen.

Nä, jag ska fortsätta jobba undan här. Vi hörs sen igen!

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: pezze

måste verkligen fråga dig om dina två vänner på de två sista bilderna... hur får dom håret o stå rätt opp..?!?!

vilket typ av hårprodukter använder dom?!?!?!

jag e lite avis på den vitblonda bruttans hår.. coolt som fan!!! :) :) :) :)

Postat av: Chanel

Vafan har kattis gjort me håret? RÖTT Hahaha tänker på den elaka bakterien i den tecknade serien om kroppen som gick när man va liten.

Fast alltså ni e jävligt snygga grrls.

2011-08-23 @ 10:17:23
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback