Helgen i bilder!


Mys i soffan i gamla lyan. Vi hade små pauser i städningen och satt
i den enda soffan som fanns kvar! Lägenheten är urstädad och klar.
Flytten är så gott som klar för denna gång... PIUUUUH!!!


Sådan mor...sådan son! :)


Såhär vidrigt less var jag ju sedan på det där himla städandet! Nu är
jag klar och det är så GOD DAMN skönt!


Väl hemma så satt jag och stirra framför mig såhär i nån timme. Helt
avlakad, finito.


På lördagen sen så åkte vi in och städade resten, lämnade nyckel och tog en fika på stan. Det var nå bilkör på stan, gamla bilar ställde ut. Mamma och pappa tog med sig Milo en stund så vi kunde åka och lasta ur det sista.


Här står en bunt med ungar och väntar på att grillen ska bli klar. Elliot hade packat sin 27:e sova borta väska för den här sommaren. Sova hos ett sto som skulle föla stod på agendan.


Jag var magsjuk hela morgonen igår. Men bara på morgonen, sen
gick det liksom bara över. Märkligt men jäkligt skönt. Magsjukan har
ju härjat i vår familj nämligen. Mamma o pappa vågade sig hem till
oss på eftermiddagen och vi gick ut på fotbollsplanen för att slå lite
golfbollar! Ps: Mamma ser förfärad ut men hon tyckte bara det var
svettigt! ;) Thedde instruerar sin morfar.


Såhär gör man och så smackar han till bollfan så den flög långt som
fasen. Ungen har lärt sig minsann.... nya Tiger Woods utan kvinno-
affärerna, JA TACK! Pensionen vore utstakad o klar..



SMACK! Pappa Niiinis kunde ju oxå! :)


Husbandet med i arbetskläderna!


SMACK!


Sen var det mamma MUTTI Ninas tur. Lägg upp bollen.....


Rak vänster arm, eller nästan böjd åt fel håll. Läskigt skit som jag kan
göra med mina armar.


SMACK! Mamma MUTTI kan fortfarande. Inte så långt och inte så rakt
men kul var det.


Hej bloggisar! Idag börjar jag jobba på riktigt igen, ja att förskolan öppnat och vi lämnar Milobebis där. Nu kommer även bloggen att skötas bättre, den har ju oxå haft lite semester. Prioriteringen ligger lite olika somrarna och med tanke på en flytt mitt i allt så har inte inläggen haglat tätt. Nu kör vi dock på som vanligt igen..... jag har ett litet tag kvar till 3000 inlägg.

Jaha, helgen sa bara PANG så var den över. Vi har mest städat lägenhet, fixat hemma och grillat. Sen var jag magsjuk igår. Ungefär så. Denna veckan kommer fortsätta vara lite smått hysterisk då jag fyller år på torsdag. Wihoooo.... jag som bara ÄLSKAR att fylla år. Det är helt sant. Åldern är väl mindre kul men att ha födelsedag är SKITKUL ju! Jag hade tänkt baka allt själv oxå, typiskt mig liksom. Hon som tar sig vatten över huvudet för jämnan bruttan liksom. När ska jag lära mig? Aldrig förmodligen.

Nu ska jag snart dra på lunch med min man, ska bli skönt att få lite ensamtid med honom. Även om det bara handlar om ca 45 minuter så hinner vi oftast komma fram till väldigt bra saker på dom minutrarna. Tänk att man kallar lunch med sin man för egentid. Måste åka på det där spat nu snart känner jag... vi behöver det. Alla mammor och pappor behöver det.

Hörs sen igen!







Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket mysfoto det översta, såg verkligen ut som ni hade fullt upp den dagen. kram

2011-08-15 @ 14:35:59
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback