Godkväll



Idag efter jobbet åkte vi raka spåret till lekparken. Logistiken är lite
si och så fortfarande med att bo på landet så ibland måste lite tid slås
ihjäl men vad är väl inte bättre än ett lekparksbesök.


Favvogungan!


Såhär ser det ofta ut nuförtiden, mycket vilja "kooommmmaaa maaa-
aaammmaaaa"....



Wiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!


Sen den dagliga "köra vagnen själv" stunden.

Godkväll, guuud vad sent det blir hela tiden. Jag har precis diskat undan, plockat lite och satt mig tillrätta i soffan. Klockan är liksom över tio. Jag kom ju nyss hem liksom. Har vart med Milo och hälsat på svärisarna i deras jättemysiga trädgård. Milo stortrivs därute och lajjar loss. Ja, diskat ja... vi har ingen diskmasin härute. Vi håller på att leta upp en på blocket men har inte hittat nån bra ännu. Så länge så diskar vi. Ovanligt som tusan med tanke på att det är flera år sen man inte hade diskmaskin. Känns lite 80 tal och stå och diska faktiskt! :)

Nu är jag sådär flummigt seg men ändå pigg. Ett typiskt tillstånd efter sitt första joggingpass. Det är så jäkla härligt när man vant sig vid att jogga och kroppen liksom piggnar till så där avsevärt. Det är verkligen så, kroppen blir så pigg av den här typen av motion. Men innan man är där så är det ett smärre helvete. Man blir trött och helt slut kroppsligt sett. Men det gäller att hålla ut och fortsätta köra på.

Nu tittar husbandet på mig och säger: "Gud vad du är duktig på att skriva Nina. Du skriver ju utan att titta." Aaa, det gör jag. Jag kollar faktiskt på sporten samtidigt som jag skriver.  Det KAN bero på att jag bloggat sen 2003, att jag i många års tid haft "att skriva på datorn" som en arbetsuppgift så nånstans lär man sig på vägen helt klart! Hihi.... Vad är det de kallas? Stenograf? Ja där antar jag att man ligger i lä va?

Nä, nu måste jag nog börja tänka på refrängen... jag ska ställa klockan på halv 7 så jag slipper stressa imorn bitti. I morse var det helt sjukt vad sent vi gick upp och ändå hann iväg. Jag HATAR stress på morgonen. Jag måste få koka mitt kaffe, äta frulle i lugn och ro och njuta av lite morgonstund. Annars blir hela dan sådär konstig.

Imorn ska jag berätta om ett litet projekt som jag håller på med.

Kram & godnatt mina vänner!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback