Mycket nytt ikväll för oss alla! Vi har få...

img_1383 (MMS)

Mycket nytt ikväll för oss alla! Vi har fått titta på nya kusinen Neo, såå sööt han var. Milo var alldeles begeistrad. Jag får ju alltid plommonpulla när jag ser nyfödda, men idag var första gången jag kände att jag var "klar". Den tiden är förbi. Mysa lite och sen lämna över. Inga vaknätter, amma, ingen bebis som inte kan tala om vad den vill. Blir lagom med våra syskon som nu skaffr smått. Vi var till vårt hus och hämtade nycklar idag, wieeee... Vårt lilla hus. Mysigt det ska bli. Nu ska jag kasta mig på soffan, GONATT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad roligt med hus! Jag vill oxå ha ett!!! Ni råkar inte ha ett till på lager? ;-) Vet inte hur många gånger jag har riktigt längtat efter en tomt den här sommaren... Jaja, det får väl bli ngn gång i framtiden.

En stor kram på er alla!

2011-08-02 @ 19:27:03
Postat av: Nina

Lovar och informera dig om jag hittar ett hus till er! ;)



Vet det där med längtat efter tomt!!! Har känt så massa gånger själv, KRAAAM

2011-08-03 @ 08:48:55
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback