Koppar


Shit så snyggt hår hon har på dom här bilderna Ashlee Simpson. JA TACK, JA TACK, JA TACK och JA TACK!

År så ruskigt jäkla trött på mitt hår. Nu har jag återigen lyckats spara ut min lugg och så fort jag gjort det så ruttnar jag på det. Det går liksom inte att göra nånting med den. Den bara hänger rakt ner som en blöt katt. Visst, när man lockar sig och donar så ligger den bra.... ett tag, för att återigen bara hänga och slänga. Till vardags har jag den alltid uppsatt, vafan ska man ha llång lugg då för??? Färgen jag har nu känns alldeles för somrig och färgig i sin ton. Vill ha mer åt det här hållet nu, kopparton. Jag hade liknande i vintras och tror att jag faktiskt vill återgå till det. Jag kommer ångra mig i samma sekund som jag klipper det och sen väntar det där eviga sparandet igen. Vad less jag blir på min själv nu. Jag har sagt till Tony att dra till mig på käften så fort jag börjar prata om att skaffa lugg. Nä, han drar inte till mig så jag får blåklocka, däremot påminner han mig.

"Kommer du inte ihåg hur less du var sist. Du sa ju åt mig att jag skulle säga till dig när du började prata om lugg."

Just nu låter det som JADA JADA i mina öron, kanske för att jag väljer att inte lyssna med det örat alls. Men på riktigt så måste nån förändring ske nu.... NIKLAS URBAN - NU!

NÅT nytt ska jag i alla fall göra. Får bli i helgen när man har lite tid.

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha! Har precis skrivit ett "hår-inlägg" själv.



Tycker absolut du ska köra på koppar. Skitsnyggt!

Och kanske ska du köpa samma tavla som jag funderar på. ;D

2011-08-24 @ 13:00:50
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Cian

Ja du..jag säger likadant till min kära make om lugg..Nu är jag inne på det igen jag med men jag vet ju hur jag ångrar mej när den börjat växa ut..Men det är ju så snyggt..ändå velig



Kopparfärgen var snygg..kör på den..



Pöss



2011-08-24 @ 13:12:55
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

2011-08-24 @ 13:16:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

tack snälla. MEn om du har en systemkamera så kan du ta minst lika fina bilder. :) Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-24 @ 14:59:34
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: jama

Haha, jag är likadan...har funtat på lugg nån vecka. Men jag VEEEEET att jag kommer ångra mig rätt snabbt. Men nu "hänger den ju bara".. haha, samma tänk där märker jag ;)

2011-08-24 @ 19:51:59
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: husbandet

jada jada !!!

2011-08-25 @ 09:46:37
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback