J-E-A-N-S


Wiiiiieeeeee...... VILL HAAAAAAAAA!!!!!

Jag känner att jag genast måste lägga in om ÖNSKELISTA!!! Det är ju bara 2 dagar kvar till min födelsedag (har jag sagt det?) så nu måste jag ju slänga in det jag kanske mest av allt önskar mig just nu. (Förutom att jag vill ha friska barn och vara frisk själv snacket.

Kolla in dessa snyggingar på Gina Tricot! Åååh, vill ha alla! Dom till vänster, med hög midja är bra när man har lite löst på magen som jag. När man fött lite för mycket barn eller varit lite för tjock så blir det oftast en liten deghistoria kvar där framme. Det är SKITBRA och få in det i ett par jeans med hög midja. VOILA så har man trollat bort den, eller nästan.
Jag bara älskar dom mittersta. Lite högre i anklarna med dragkedja i sidorna. Tänk till ett par Acne liknande pistol ankelboots och skinnpaj! Hur snyggt som helst. Dom till höger är oxå skitsnygga, bra höjd på midjan och snygg tvätt. Ååååh.... vill åka till Gina nu. var väldigt längesen jag var där märker jag. Butiken fullkomligen väller över av härliga höstkläder nu!

Kommentarer
Postat av: Anna Viksell

Jag har 2 olika tvättar av den modellen i mitten och jag bara älskar dom:) köpte 1 par av dom på rean i somras.. supersköna!

2011-08-16 @ 20:08:27
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback