Flygsvampar


Kolla så söta?! Det är små flugsvampar som ska användas som
pallar. Själv skulle kunna tänka mig ett par av dessa i trädgården.
Bara ställa ut i ett hörn, så himla söta! I höst sen så kan man ställa
små söta vita lyktor på så är det som direkt hämtat ur en saga.

Jag har ju trädgård nu ju. Ingen stor på flera hudra kvadrat utan en pytteliten men med en liten gräsmatta som måste skötas. Vi har en häck oxå som går runt huset som vi ska ansa nu. Jag har alltid velat ha en rak snygg häck. En sån perfekt klippt rackare. Nu är ju både jag och husbandet värsta rookies när det kommer till trädgård och framförallt häck så vi får se hur det blir med det. Vi har själva maskinen hemma nu, det gäller bara att våga använda den.

Tänkte jag skulle ta en schysst före och efter bild sen så får ni se hur vi lyckats.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback