Arbetskläder


Lunch med husbandet i mitt lilla kök på jobbet idag. Det blev gårdagens med sallad. Till
det basamico creme. MUMMA!


Ja fy faaan... vad säger man. Fan så ful man kan bli på bild ibland men jag bjuckar på
sånt oxå! Ni skulle se mig när jag kliver ur sängen på morgon! :)


På väg från affären med brillorna på sniskan! Måste justera dom här jäklarna alltså! :))
Jag har vart och tittat på arbetskläder. Jag snickrar och målar ju vissa dagar så jag börjar
känna att det är på sin plats med riktiga workingclothes. Ska fixa företagslogo på dom
oxå. Ni får såklart se när dom är klara. :)


Sådär ja, då börjar min arbetsdag att lida mott sitt slut. Har fått massor gjort idag vilket gör att jag känner mig nöjd med dagen. Nu ska jag strax åka och hämta Milo på förskolan eller "föris" som jag fått tips om att man kan säga. Jag försöker vänja mig av med dagis men det går sådär. Well. När jag hämtat honom så ska vi troligen iväg och titta på en cykel till Elliot. Vi har nu 6 stulna cyklar att skriva upp på "vilja spöa ungjävlar som snor" listan. Ska det vara så svårt att låta en cykeljävel stå!?!?!?!?!

Vidare så åker jag och handlar, ska förbereda 3 rätters middagen till imorgon tänkte jag. Ja, det är väl min eftermiddag skulle jag tro. Hoppas på att komma ut i spåret ikväll och rensa ur skallen lite, DET som är så skönt!

Ja men vi hörs sen igen då!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja imorgon får du allt visa hur du ser ut när du kliver upp ur sängen ;-) Säkert lika fin!



Å så tråkigt med cyklarna! Kan inte förstå varför folk inte kan skilja på ditt å mitt!



Ha en mysig torsdag!

2011-08-25 @ 15:58:22
URL: http://alexeys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback