Ååååh vilken bra dag jag haft! Nu börjar d...

img_1887 (MMS)

Ååååh vilken bra dag jag haft! Nu börjar den lida mot sitt slut och jag får vänta ett HEEEELT år på att fylla år igen, suck. ;) Tack för alla gratulationer jag fått här, sms och alla de drygt 300 jag fått på fejjan. Man blir ju glad alltså, helst en födelsedagssucker som jag är. Fått fina presenter. Har tyvärr inte tagit så mycket bilder =(. Varför blir det så? Man har så fullt upp med allt och alla så man glömmer, ska dock visa dom jag tog imorn. Puss & Godnatt bloggisar, älskar er litegrand.


Kommentarer
Postat av: syster

älskar dig min originella vackra fantastiska roliga syster!

2011-08-18 @ 23:12:14
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Å jag älskar dig min originella, söta, skrattande, tokfia till

syster!!! PUSS i massor!

2011-08-19 @ 08:04:06
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag älskar Er mina underbara döttrar

2011-08-19 @ 12:34:31
Postat av: Nina

MAMMA!!!!! Iiiiiiiihh.... första inlägget från min underbara mamma, VÄLKOMMEN hit!



VI älskar dig mamma!

2011-08-19 @ 12:40:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback