Helgen i bilder!


Innan vi åkte iväg i Lördags tog jag och Milobebis ett bad. Vårt urfina
laxrosa badkar används OFTA! Milos absoluta favvosysselsättning i
badkaret är det här. Hälla vatten på mamma.


Badskummet är överlägset oxå. Ju mer desto bättre!


Väl framme stod det en flaska kyld bubbel och
väntade på oss. MUMMA! Barnen fick sitt eget lilla
bubbel. :)


Milo hittade genast några favoriter. Sally och Blixten Mc Queen och en
polisbil. Han var i leksaks drömmen.


Lite snick snack innan bubblet. Massa tid att ta igen så ni må tro att vi
snackat loss! Maria & Gustavs underbara kök!


Noel visar upp lite av allt det roliga det fanns att leka med. Tänk att
andras leksaker kan vara så roliga?! :)


Blixten Mc Queen och Sally är kära. Och Milo är kär i dom! :)


Här satt dom uppkurade i soffan och tittade på BILAR. Vilken tur att
Noel oxå diggar den filmen.


Min fina Maria & jag under middagen. Vi fick lyxen att
äta en LCHF middag rakt igenom. Typsikt Maria och ta
sån hänsyn. Kommer att dela med mig av det under-
bara receptet sen! MUMS var det.


Lite bus och stoj i soffan innan Noel skulle sova. Milo somnade tidigare,
han var helt slut.


Sen var det de vuxnas tur att leka minsann. Spotify på och musik-
lekar för hela slanten!


Tony funderar så han nästan somnar.... :)


Gustav höll i leken. Den var såååå kul. Uppdaterad
i olika kategorier. JAG VANN!!!! :)))) Sopa banan med
husbandet med 1 HEL poäng! Tog den på gitarrister.
Jag VANN över min hårdrockssnubbe på gitarrister!!
VILKEN SKRÄLL!!! Mohahahaaaaaa.....


Överlycklig efter vinsten!!!! :) Jag.... tävlingsmänniska?
Skulle tro det! :)


Låten i bakgrunden är "Call on meeeee" och vi får en full demonstration
hur det ska dansas till den låten!


Sen blev det enarmshävningar. :) Det blev en kul
kväll/natt. Avslutades med en lååång frukost igår.
Härligt härligt.


Godmorgon måndag. Enough said. Det är som det är med den saken... men vi biter ihop och så kör vi på så är det snart torsdag igen. Precis som förra veckan. :)

Vad bjuder denna veckan på då? Den bjuder på jobb, den bjuder på två pubbeungar som landar hos sin mamma idag, den bjuder förhoppningsvis på mera vår och sol. Nu får det bli lite soligt kan jag känna så man får lite lyckokänslor i bröstet. Den bjuder även på innebandyträning imorgon tisdag. Kul kul att få träffa alla gamla stötar från förr igen.

Nä, nu kallar plikten minsann. Hörs sen igen. Hoppas Du får en fin vecka och en massa sol på dig!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback