Veckans "TO DO" list


Veckans "TO DO" list.

Nåt nytt jag börjat med nu när jag startat företag är att ha en handlingsplan för hela veckan. Detta är ett måste för att få det att gå ihop med företag, familj, kärlek, träning och hem. Känner att jag får mer ordning i hjärnan, jag måste det för mitt minne sviker mig när jag har för mycket. Såhär ser min handlingsplan ut för denna veckan:

Tisdag:

Barn) Föräldramöte Elliots klass kl: 18.00, Thedde optikern 16.15
Hälsa & Kropp) Vilodag, men back on track med LCHF.
Jobb) Tavlor samt posters färdigställas och skickas.
Hem) Only the vardagliga.

Onsdag:
Barn)
Hälsa & Kropp)
Morgonpromenad
Jobb) Sätta upp hyllor och få färdigt makeup platsen.
Hem) Tvätta

Torsdag:
Barn)       
Hälsa & Kropp)
Morgonpromenad och styrketräning
Jobb) Färdigställa nyheterna.
Hem) Torsdags städa

Fredag:
Barn)
Hälsa & Kropp)
Morgonpromenad
Jobb) Tillverkning
Hem) Only the vardagliga och förbereda för valborgsmiddag.


Lördag:
Barn)
Valborgsfirande med Thedde som jobbar för fotbollslaget.
Hälsa & Kropp) Morgonpromenad
Jobb) Brudsminkning kl: 11.00
Hem) Fixa valborgsmiddag, gästerna kommer vid 6 tiden.


Söndag:
Barn)
Hälsa & Kropp)
Vilodag
Jobb) Ledig
Hem) Undanplockning valbrogsmiddag :)

Denna veckan är de stora barnen hos sin pappa så det blir liksom inte så mycket med läxor och skjutsande denna veckan. Denna veckan har vi bara Milobebis att rå om. Lite jobbigt är det alltid såhär i början av vecken men man vänjer sig in i det rätt så snabbt. Så ser min vecka ut ungefär. Det är bara till att börja mosa. Skulle behöva få in lite mer kroppsfix om ni förstår vad jag menar. Ja men att fixa naglar, göra fotbad och inpackning i håret. Skkulle oxå behöva smörja med brun utan sol så man känner sig lite fräschare nu när man kanske ska börja ha ööpna skor oxå. Men det får man göra när tid finns.... man får pressa in det i sitt schema helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Hej! : ) Jag tog Stilnoct tre nätter i rad tror jag och somnade och sov ostört. Skönt! Är ofta seg på dagarna så har inte tänkt på det mer än vanligt... Men så mådde jag illa igår och blev orolig i magen så jag tänkte att jag skulle testa en natt utan... och så blev det som det blev, en lååååång natt. Usch. Är yr idag med, och vet inte längre om det är av tabletterna eller om det är nåt annat. Typ näringsbrist eller nåt. Men sånahär nätter vill man inte ha, så ikväll blir det tablett igen. Att vrida och vända på sig i över 8 timmar är en mardröm i vaket tillstånd... Kram!

2011-04-26 @ 16:03:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback