Påsk


I torsdags så jobbade jag förmiddag och fixade lite
inköp till företaget på eftermiddagen. Fick med mig
pubbeungarna och vi hade sååå mysigt. Milo fick
Blixten i påskpresent! Gissa om han gillar den?????


På kvällen stod det grilla på agendan. Vem grillade
inte i torsdagskväll? :)


Eftersom jag har en av världens bästa män så fixade
jag en kall öl till honom när han kom hem från jobbet.
Han fick oxå en ny tröja och ett par nya skor.



Min fina kompis Maria!

Ja men hallå bloggisar! Swooooosch säger det så går dagarna. Jag har haft så fullt upp så bloggen har fått stå åt sidan litegrand. Vi har haft en kanon påsk hittills. Igår kom min bästaste Maria på eftermiddagen. Vi åkte och handlade och förberedde lite påskplock till resten av tjejerna som ramlade in strax efter 7. Tjejfest med utgång blev det. Så idag är man visst lite trött i mössan, inte så lite heller. Jag har sovit 3 timmar. HUUUUUH! Man blir ju så seeeeg hela dagen då. Milo sov hos farmor och farfar. Han hade somnat halv 10 och sov ända fram till 10 över 8. Utan ett endaste pip. HURRRAAAAAAAA, det verkar funka! Vi hade en jättetrevlig kväll.

Idag har vi inte gjort många knop. Hämtat Milobebis hos svärisarna. Allt hade gått så himla bra och dom är så glada att dom får låna Milo ibland. Svärmor sa att han ju är så lätt att ha och göra med. Det är han verkligen! Husbandet har varit lite dålig i magen. Planerna för kvällen var annars aatt vi var bjudna på påskmiddag men nu vågar vi inte riktigt ifall det är nån jäkla magsjuka och han smittar. Det blir hemmavid idag. Vi ska brassa på lite gott att äta och bara krypa upp i TV soffan och hänga framför TV:n. Får se vad pubbeungarna hittar på? Det är nämligen marknad i stan så dom ser man knappt nu. :)

Nähä, nu kallar soffan igen. Tur att husbandet piggat på sig lite så han har varit i parken med Milo. Själv fick jag snuggla i soffan, bälbehövligt idag. Hoppas att ni alla har en jättemysig påsk. Vad annars i detta väder, LJUVLIGT!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback