TIPS



TIPS TIPS TIPS!!

Sitter här på jobbet och googlar på massa smink. Jag har en låååång lista som jag behöver handla. Dels till mina utbildningar men även till eget bruk då jag behöver ha då jag sminkar kunder. Besökte som vanligt Beautyplanet och såg att dom hade den däringa superduper krämen till bra pris nu. Ni vet den där discokrämen jag pratade om. Den stramar åt hela huden, ger lyster och gör ansiktet fresch på bara några få minuter.  289 kr istället för 395 kr kostar den nu. Har du gått och klurat på att köpa en så kan du ju passa på nu!

Du hittar den------> här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Vilket bra tips! Tänkte passa på att fråga om du har någon erfarenhet av e.l.f cosmetics? http://www.eyeslipsface.co.uk/shop.htm

Hur som är det ju apbilligt mellan 15-36 kr och inte testat på djur. Jag tänkte att det kanske duger som vardagsmake?



Ha en fiiiin vår dag, Kramen//

2011-04-18 @ 14:39:42
Postat av: Ida

sv; Om du vill ge bort dina piller så tar jag gärna emot dem, jag är öppen för allt! Haha. (hur desperat lät inte DET?) ^^

2011-04-18 @ 15:52:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; TACK! För både piller & grattis, haha. 8 år, wow det är länge. Ni är så jäkla snygga ihop! Det är svårare än jag vågade gissa att ha en rockstar boyfriend, och jag HATAR att hamna i skymundan men jag hoppas jag kan lära mig leva med det på nå vis... för det här är en keeper ; D Jag får skaffa mig en egen smashing karriär!

2011-04-18 @ 18:03:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma

Malin: Har aldrig sett det där märket. Var in och kikade och det verkade inte alls dumt. Hur är det med frakten?? Är den dyr??



Ida: Som sagt, du har ju redan en smashing karriär på gång... :)

2011-04-19 @ 09:44:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malin

Frakten ligger på 40 kr ungefär, helt okey alltså..



Kanske skulle ta och klicka hem lite...//

2011-04-19 @ 21:28:27
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback