Kontor hemma


Bild från village.se

Håller på att fixa till kontoret här hemma. Det här är snyggt tycker jag. Enkelt, stilrent och fräscht. Så vill jag ha det oxå. Men mina förutsättningar är väl kanske inte riktigt detsamma. Mitt kontor här hemma är i en skrubb. Kommer självklart visa bilder när det hela är klart. Just nu håller jag på att sortera bland alla papper, hur räkningarna ska vara och få det lite trivsamt trots att det typ är 4 kvadrat stort. Man sitter ju där en del och då ska det väl se så trevligt ut som möjligt. Kom precis på att jag nog måste snickra ihop något liknande som ovan på bilden. Små postfack med olika budskap på. Snyggt och enkelt. Så det ska jag göra. Just nu börjar det likna något här inne i varje fall.... alltid något! Har ni kontor hemma?

Kommentarer
Postat av: Ida

vi har kontor hemma... mattias jobbar ju hemifrån. blir dock sjuuuk när ja ser den här härligt stilrena bilden! han är ju inte direkt en "ordning å reda-människa" så ja mår dåligt varje gång ja går in där :(

men snart, när vi köper hus (hoppas snart) ska ja också styra upp ett fint kontor. kul!!!

2011-04-12 @ 19:42:24
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback