Hemsidan öppnas idag kl 12.00




Klockan 12 idag öppnas min hemsida......

..... skulle bli så glad om jag fick lite feedback på det som upptagit min tid i snart 2 månader! :))))) HÄR kan du klicka så kommer du raka spåret in. Annars så är adressen Du ska lägga på minnet www.nindigosrum.se! Som vanligt! Jag har oxå en sida på Facebook. Nindigos RUM heter den... där får man hemskt gärna klicka sig in och klicka på gilla knappen! :))))

Usch, jag känner mig nervös på nåt sätt......

Uppdaterad ---- 17.40----Uppdaterad

Vill bara berätta att öppnandet av den nya sidan gått jättebra, det har kommit in en hel del glada tillrop, lyckönskningar och positiv feedback på min (privata) sida på facebook. Jag blir så glad av alla vill jag säga till er som även läser härinne. TACK TACK TACK TACK

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej hopp



Nu har jag kikat på din sida,

väldigt snygg & smakfull och många fina saker :-) Kan bli klick längre fram...

DUKTIG & KREATIV är dina mellannamn.

GRATTIS, jag hoppas det ska gå riktigt bra för dig.



MÅNGA KRAMAR

2011-04-11 @ 16:31:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

TACK ANNA!!!



Du är så välkommen att klicka.... :)



KRAM KRAM

2011-04-11 @ 17:39:00
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Ida

åhhh, den e ju jättefin! hoppas verkligen att det kommer gå bra nu nina! tror stenhårt på dig!

kramar

2011-04-11 @ 20:52:52
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Tack Idis! Kram

2011-04-11 @ 21:28:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Madde k

Den är superfin..satt prick klockan 12 och ville kika..kom inte in förrän strax efter..men den som väntade på något gott :)

Lycka till tjejen och hoppas att många hittar dit.



Kram kram

2011-04-11 @ 22:24:44
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback