AOUTSCH MY ASS


Idag är det måndag. En måndag med ASS AKE. Herreminjeee.... ok, nu hajjar det där med ont i ärslet efter att man cyklat på motionscykel!!!

Godmorgon måndag. I morse satte jag mig upp i sängen för att kolla klockan. AJ...utbrast jag rakt ut. Jag har vansinnigt ont i min rumpa. Alltså, jag har nog aldrig haft såhär ont av att cykla. Så klockan halv 7 i morse mumlade jag till husbandet om att vi ABSOLUT måste köpa en gelésadel till vår nya motionscykel. Vart köper jag det? Annars är det färdigcyklat. Jag gjorde ett pass på den igår, jag satt och cyklade stenhårt i 25 minuter. Svetten lackade och jag kunde knappt stå efteråt. Jag la mig i ett RELAX bad efteråt. Ja ni vet den där appen jag pratade om, relax appen. Den hade jag på och så låg jag och pös i badet. Masserade mina trasig lår och bara försökte göra mig själv hel igen!

Fy faaaan vad motion kan göra ont!! Imorgon är det innebandyträning oxå, hur fan ska det gå? Fingret är fortfarande svullet och blåmärkena börjar bli gröna. Men what the heck, vi fyller på med nya! :) Ärslet är ju redan kvaddat så det kan man ju inte göra så mycket åt.

Hörrni.... klockan 12 händer en grej! Skriver mer om det sen! :)))

Kommentarer
Postat av: Ida

i know what you´re talking about!!! googla på det så kan du nog köpa på le internet :)

2011-04-11 @ 09:32:29
Postat av: Madde K

Om du inte hittar någon så får du väl köpa dig ett par sånna där sexiga cykelbyxor med gele i rumpan :)



Kramen

2011-04-11 @ 10:21:39
Postat av: A

Clas Ohlson har sadelskydd med gelé i för 99 spänn!

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=161937250

2011-04-11 @ 10:22:38
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anna viksell

Såg att Lidl hade för 39,90 denna vecka :) Mvh Anna

2011-04-11 @ 11:18:01
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Åh, tack för tips! LIDL here i come! :)))))



Ska kolla Clasen oxå....

2011-04-11 @ 11:44:38
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Grönberg

Köp cykelbyxor med "blöja", oslagbart!!

2011-04-11 @ 18:28:07
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback