SKÖNA SÖNDAG ♥



Spanar in storebror i målet som står och laddar för match....



Storebror laddar....



THEEEEEEEEEDDDDDEEEEEEEEEEEEE ropade han flera gånger utan
att storebror kollade. Frustrerande tyckte nog Milobebis...



Så han gav FAN i hela skiten och lajjade vidare med en av favvo-
bilarna!

Lördagen bjöd på innebandycup, min första match jag tittar på som
ICKE ledare. Det var tufft, stundtals ville jag springa över till andra
sidan hallen och ställa mig på coach sidan istället! :)

Gårdagen bestod av innebandy halva dagen. Det var cup och THedde skulle spela 4 matcher. Vi var såklart där och tittade. Det hela kändes en smula konstigt då jag faktiskt inte längre är deras coach. Det kändes som man plötsligt hade så mycket att komma med för att förbättra spelet. Jag fick helt enkelt behärska mig och sitta på läktaren med de andra föräldrarna och se på. Nu är killarna precis i startgroparna för en ny innebandysäsong så formen har ju inte riktigt infunnit sig ännu så än finns inget att bli upprörd över. Sen ska jag försöka låta bli att känna nånting alls! ;)

Eftermiddag kväll var vi ute hos Madde och Hasse, husbandets bror med fru och familj. Det blev lite vin och seriösa diskussioner om livet i största allmänhet. Gillar sånt. Dock så slutade kvällen lite abrupt då vi märkte att vi åkt ifrån vällingen. Svärmor kom dock med den goda idén att man kan koka mannavälling. Sagt och gjort. Det var ett himlans fixande och kokande, slutligen in med hela kastrullen i frysen för att kyla ner "vällingen". Sen var det dax att inta det hela. BLÄÄÄÄ, TVI---- FY FARAO SÅ ÄCKLIGT sa Milobebis min när han inmundigade nyheten. Det blev till att packa ihop och fara hem istället.

Hittills idag har vi hunnit med 2 filmer, The book of ELI och 27 dresses (favorit i repris). Snart är det dax att åka till mina föräldrar. Husbandet ska installera datorn som inte hanns med igår. Jag ska måla lite stjärnor, ni minns säkert dom jag gjorde förra julen, färgen stinker som h-et själv så jag måste hålla till i pappas garage så inte Milobebis blir drogad! :) Förresten så har jag produktutvecklat en del nu så jag ska göra ett gäng nyutvecklade stjärnor. Sen har jag en hel del nya idéer med mina alster. Ni får följa med här inne såklart! :)

Ha en myyysig söndag♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback